< Tilbake til oversikten

Ny her

ingerelin sa for siden:

:)hei,, jeg er ny her,, jeg trenger litt tips på hva jeg skal spise å hvor mye ???
er ikke kommet in i dette enda
håper på mange tips fra dere om hva jeg bør spise å ikke :D:D

lifejack sa for siden:

Hei, og hjertelig velkommen til dette fine forumet:)
Først av alt vil jeg anbefale deg å lese nybegynner-tråden, dersom du ikke allerede har gjort det, og prøve å velge deg en retning, og følge denne.
Lavkarbo på 3 minutter kan være en grei start. Denne kan printes ut, og f.eks. henges på kjøleskapet så den er lett tilgjengelig.
Lykke til!

mrs kishty sa for siden:

velkommen hit du og :) Jeg er også helt ny :)

Prell sa for siden:

Også helt ny!

Timiane sa for siden:

Velkommen hit. Håper du vil trives på forumet.

Elbe sa for siden:

Ny, og prøver å holde fokuset bort fra godis. Har ikke rørt noe med sukker i på over en måned, og det går overraskende bra! :-D

sistegang sa for siden:

Velkommen dere nye Les på orumet og velg retning.Hvis du ender på å følge ketolysekuren, må du lese boka. Der blir alt godt forklart.
I mens dropper dere poteter, ris, pasta, grønnsaker under jorda og brød.
Sånn spiser jeg.
Frokost
1-2 egg med noen baconskiver
Lunsj
salat med proteiner og fett (kylling filet og fetaost olje til osten som dressing)
Middag
Stekt kjøtt med grønnsaker og f. eks blomkålmos i stedenfor poteter.

Ellers er det massevis av oppskrifter her inn på all slags måltider

Elbe sa for siden:

Har aldri vært noe glad i frokost. Nå kan jeg kose meg med en kopp kaffe med en real fløteskvett, og allikevel merke at jeg blir mett. :) Klarer jeg å holde meg på matta ut måneden, skal jeg kjøpe ny bukse. De jeg går meg begynner å sagge nå...:D

tvilling77 sa for siden:

Velkommen hit! Jeg er også ganske ny, vært her i 2 uker. Greit å ha noen å dele erfaringer med, og stille spørsmål osv.
Her i huset går det i mye egg for tida, siden det er ganske lettvindt. Ellers blir det mest kjøtt med grønnsaker, er ikke så flink til å lage diverse oppskrifter osv enda:)

Prell sa for siden:

Her er det også enkelt- egg, bacon og ost... Og kjøtt til middag. Ikke lei enda men det er nok fordi det er maaaaaaaaange år siden fett stod på menyen...

Elbe sa for siden:

Vel overstått påske! Været har vært strålende, og grillsesongen er i gang. Mye godt på grillen. :D

sjokolademomsen sa for siden:

Er viktig med belønninger undervegs. Blir ekstra motivert da. Lykke til videre:):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.