Endelig har jeg fått ræva i gir og fått spart opp penger til å få en litt større tatovering. Har 5 små og en sånn passe stor en fra før, men i morgen bærer det altså ned på studioet for å tatovere 8 sommerfugler fra albuen og oppover mot kragebeinet! FINALLY
En tiger som smyger seg rundt skaftet på en thors-hammer. (Tove er kortform av Thor, som også er min fars navn, og tiger'n sier seg selv..) Lurer på enten leggen eller overarmen, i sistnevnte tilfelle må jeg nok trene bicepsen litt til :p Greit med en plass der man ikke trenger vise den fra hele tiden tenker jeg. Men har ennå tilgode å se en slik tatovering, så må nok få tegnet en personlig en.. Bare pengene og motet det skorter på :rolleyes:
Såklart skal dere få se bilde :D hehe. Jeg har jo somsagt 6 stk frafør. 4 små og stygge. 1 relativt stor og stygg og 1 relativt stor og fin :p hehe. Er ikke greit å ha en kamerat med eget tatoveringsutstyr når man er 14 og prøvekanin! Men, heldigvis er motivene mine godt gjennomtenkte og har stor betydning for meg. Er bare kvaliteten det står på, noe som alltid kan rettes på senere :D Så jeg sier som deg; angrer ikke et sekund!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.