< Tilbake til oversikten

Endelig!

sigboh sa for siden:

Endelig har jeg fått ræva i gir og fått spart opp penger til å få en litt større tatovering. Har 5 små og en sånn passe stor en fra før, men i morgen bærer det altså ned på studioet for å tatovere 8 sommerfugler fra albuen og oppover mot kragebeinet! FINALLY

TigerTove sa for siden:

Så morro! Har lyst på en selv, må bare finne ut hvor jeg skal ha den :)

sigboh sa for siden:

Hva har du lyst på?:)

TigerTove sa for siden:

En tiger som smyger seg rundt skaftet på en thors-hammer. (Tove er kortform av Thor, som også er min fars navn, og tiger'n sier seg selv..) Lurer på enten leggen eller overarmen, i sistnevnte tilfelle må jeg nok trene bicepsen litt til :p Greit med en plass der man ikke trenger vise den fra hele tiden tenker jeg. Men har ennå tilgode å se en slik tatovering, så må nok få tegnet en personlig en.. Bare pengene og motet det skorter på :rolleyes:

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Spennende! Får vi se bilde etterpå kanskje`?

Har flere tatoveringer jeg funderer på å ta. Har to allerede og angrer ikke et sekund på dem!

sigboh sa for siden:

Så kult! :D Bra og ha planene i orden! ;)

Ja, er forferdelig dyrt men motet skal du ikke bekymre deg så mye for! Det er såklart ubehagelig, men absolutt verdt det!

sigboh sa for siden:

Såklart skal dere få se bilde :D hehe. Jeg har jo somsagt 6 stk frafør. 4 små og stygge. 1 relativt stor og stygg og 1 relativt stor og fin :p hehe. Er ikke greit å ha en kamerat med eget tatoveringsutstyr når man er 14 og prøvekanin! Men, heldigvis er motivene mine godt gjennomtenkte og har stor betydning for meg. Er bare kvaliteten det står på, noe som alltid kan rettes på senere :D Så jeg sier som deg; angrer ikke et sekund!

Brimstone sa for siden:

Har 2 tattiser, den ene er Eye of Horus på skinka. Har plottet nr 3 i minst 7 år nå :lol:

sigboh sa for siden:

takk kitt! :D

sigboh sa for siden:

Da var bilder lagt ut i tatoveringstråden :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.