< Tilbake til oversikten

17. mai-utfordringen

nisse sa for siden:

Hei, jeg lurer på om noen er med på en liten utfordring.
-3kg? -noen klarer sikkert 5 men for de fleste av oss er det greit mål :D

på siste offisielt veiing (lørdag) viste vekta 77,1. da tar jeg det som utgangspunkt

Supah sa for siden:

Ja, jeg kan vel slenge meg på her! :)

Vekt nå: 78,3
Mål 17.mai: 75,3

Har egentlig ikke store forventninger om å klare det, men det er uansett gøy å være med i slike tråder som dette!

loone sa for siden:

Jeg er med!:D
Gøy å ha et mål å strekke seg etter nå som sommeren er på vei!

Startvekt: 68.5
Målvekt: 65.5

Regret sa for siden:

hmm du vet av den andre 17. mai utfordringen sant? DENNE
Er denne for et lavere mål da? i såfall så er jeg med, det er 0 sjangs for at jeg rekker 5kg på 4 uker, så jeg kan prøve å strekke meg mot 3, selv om også det virker umulig :p

Hadde ukesveiing i dag, så da blir det startvekten også for denne utfordringen :)
71 kg blank, og skal ned til 68 kg til 17. mai.

nisse sa for siden:

5kg er for mye på 4 uker hvis man ikke har masse å gå ned :D. greit med lavere mål. og mestringsfølelse når man klarer det :D

indianne sa for siden:

Jeg blir med! Bruker vekta i morgen som utgangspunkt, da jeg veier meg fredager. Er nå ca. 75, skal totalt ned til 65. Men 3 kilo til 17. mai er en fin utfordring :)

petite fleur sa for siden:

Jeg vil også være med! :D Moro med en ekstra puff.....

Good luck to us all!

Ja glemte å si startvekt og målet, da......
Veier: 87,6
Målet: 84,6

;)

Benedictee sa for siden:

Lykke til dere :) jeg veide 86,9 en dag, 84,6 en uke etterpå og 86,5 to dager etter. jeg gir offisielt opp og går tilbake til tørre knekkebrød og vann.

Tasja sa for siden:

Slik som dette har jeg det hele tiden med vekten min. Kjenner frusterasjonen din godt! :p

Notabella sa for siden:

Jeg er med :D
lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det.

start: 72.8

mål: 68

aragorn sa for siden:

Hei

Denne er jeg med på jeg og. 3kg til 17. mai hadde vært helt fantastisk.
Jeg var 85.2kg på mandag, så da går jeg ut fra det:

Start: 85.2kg
Mål: 82.2kg

Har laget egen ticker for utfordringen (17. mai toget):

Klistine sa for siden:

Jeg vil gjerne være med her! :D

Start: 82
Mål 79

:D

indianne sa for siden:

Start: 74,8
Mål: 71,8

:D

Regret sa for siden:

600g ned :D Dette går da bedre enn forventet!

nisse sa for siden:

skal på vekta i morgen. er spent men må medle at jeg gikk ned en del nå som jeg prøver på 1100kcal i tilleg til 15karb :D

MeZie sa for siden:

Hei. Denne er jeg med på :) Blir litt mer motivert med sånne utfordringer!
Vekta viste 76.0 i dag, så da skal den ned til 73 innen 17 mai.

nisse sa for siden:

9.4 = 77,1
16.4 = 76,2 :d)

mk1992 sa for siden:

Jeg er med ! :)
Startvekt 73
Målvekt 70
Er 176 høy!

mov sa for siden:

Henger meg på her jeg også :) Tviler på at jeg klarer det, siden vekten min har stått stille i over en månde nå. MEN dette gir jo litt ekstra motivasjon da :D Kanskje kroppen vil følge meg også, hehe..

Veggpryd sa for siden:

Slenger meg på, men tror ikke jeg klarer mer enn - 2 kilo på 4 uker. :) Mer enn en halvkilo i uka er urealistisk for meg.

Notabella sa for siden:

lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det.

start: 72.8

nå: 71.2

mål: 68

littleme sa for siden:

Jeg slenger meg på her! Starter med vekten fra i dag, også satser vi på 3 kg ned til 17. mai! Kanskje bunaden blir fin på også? Ned tre kg for meg akkurat nå blir ganske stort, for da bikker jeg over til 80-tallet, og der kan jeg ikke huske sist jeg har vært. Hvis/når det skjer så blir jeg nok i ekstase :D

marionilona sa for siden:

Kult, her slenger jeg meg på. AKKURAT en mnd til 17.mai i dag, men jeg tar utgangspunkt i vekta fra tirsdag. Har fast veie-dag på tirsdager og er ganske streng på at jeg IKKE skal veie meg innimellom. 3 kg uker på 4 uker er jo ganske mye, men JEG VIL, JEG VIL!!!!
Startvekt 12. april: 68,7
Mål 17. mai: 65,7
LYKKE TIL FOLKENS, og kom gjerne med oppdateringer på hvordan det går underveis :)

Regret sa for siden:

For to dager siden gikk jeg ned 600g, og nå på en søndag og etter ei helg med mye malitol-sjokolade så er jeg søren meg på null igjen, altså 600g OPP igjen. jaja.. enda noen uker igjen :) Jeg veier på torsdager så dette telles ikke uansett.

nisse sa for siden:

jepp. samme her. var på 76 to dager siden og i dag 76,5. etter å ha levd på 1000kcal? uff. tilbake til gode gammel katolyse :D

Regret sa for siden:

hihi godt jeg ikke er alene, fra mandag til torsdag (veiedag) så har jeg innført noen ekstra regler for å være ekstra hard mot meg selv denne uka. Så om jeg går opp på torsdag blir jeg litt sur kjenner jeg hehe! Nå blir det 0 malitol bla på den tiden :) tror det er med på å vektoppgangen nå så greit å bli kvitt den kilden.

nisse sa for siden:

jeg spiser ikke sont. men tror at grillsesongen har skylda. grillmat er så god men salt! ja ja. det går jo ned til slutt.

Supah sa for siden:

Det har gått treigt for meg i det siste. Men noe annet er ikke å vente. Når man "raser" ned 16 kilo, så er det klart at det en eller annen gang må ta en pause. Og jo nærmere målet jo tregere.

Ser nå at jeg i forhold til denne utfordringen har gått ned 200 gram. Det er da noe :smile:

(14.04) = 78,3
(18.04) = 78,1

mov sa for siden:

Wow!! Lurer på om denne 17mai-utfordringen løsnet ting for meg, hehe! Skrev jo at jeg har stått stille i ett par månder, men etter jeg meldte meg på her har jeg jammen gått ned en kilo :D

bujus sa for siden:

Jeg er med! :D Tviler på at jeg klarer det men. Har akkurat begynt igjen, og har et sukkersug uten like. Trøster meg med Atkins Chocolate Decadence, den er sååå god. Men har hørt den er litt partystopper..
Startvekt: 69,5 ca.
17. Mai: 66,5.

ElisaT sa for siden:

Jeg melder meg også på, selv om jeg ikke går på Ketolyse (håper det er greit?).

Startvekt: 72,6 kg

Mål 17. mai: 69,6 kg

700 gram nærmere 17. mai-målet.
Startvekt 68,7 og veide i går 68,0.
Nå er det påske og skal holde meg til sukkerfritt godteri, men føler at det er en liten stopper.
Nå har jeg vært STRENG mot meg selv i 7 uker, så en liten påske"sprekk" er på sin plass :)

Klistine sa for siden:

Jeg har fremdeles ikke vekt, så aner ikke hvordan jeg ligger ann.. Har spist endel atkinser i det siste, så om vekta står stille til neste gang jeg har tilgang på vekt, er det på tide å kutte de ut! redd :p

Supah sa for siden:

Ned 500 gram! Det er bedre enn ingenting :)

En-ny-livsstil sa for siden:

Hei!
Prøver meg på utfordringen jeg og,81.3 kg nå- 78.3 på 17 mai :-)

Lykke til alle sammen!

LYKKE TIL En-ny-livsstil!!!!

Veggpryd sa for siden:

Jeg har satt et mål på minus 2 kilo til 17 mai, og kan rapportere om en kilo opp :p Ser ut som om dette blir vanskeligere enn jeg trodde. :lol:

nisse sa for siden:

opp til 76,6 (+0,5). har fått mensen da flytter jeg ikke på tickeren. skal raportere neste lørdag :D. kos dere i det fine været

Usj, veiing på tirsdag blir IKKE gøy. Vært kjempeflink i påsken, MEN jeg har spist tonnevis(føles ihvertfall sånn) med sukkerfritt godteri og et par atkins barer/sjokolader. Magen brummer og jeg kjenner det rører seg fælt inni der. Så mye sukkerfritt er nok ikke heeeelt i orden.
Tror ikke jeg har gått ned så mange gram, heller opp... MEN da skal vel kiloene rase av når jeg starter igjen... hope so
Fortsatt god påske!

Klistine sa for siden:

ned 600g til gitt :D

Regret sa for siden:

æsj jeg har falt så gæli av toget at jeg gidder ikke å snikveie en gang.. :( Kommer sterkere tilbake fra mandag av, men for nå lar jeg det gå sin gang og tar neste veiing på torsdag som planlagt. Tviler sterkt på at jeg kommer i mål, men med ny motivasjon og aggresjon mot meg selv, så må det bli et hopp på vekta til neste veiing.

aragorn sa for siden:

Ser ut til at jeg ikke skrev inn progresjonen i forrige uke.
Da får jeg ta alt denne uken. :-)

Har totalt gått ned 1.1kg siden jeg startet med 17. mai-utfordringen. Jeg har da 1.9 kilo igjen. Jeg er sterk i troen på at jeg skal klare det.

loone sa for siden:

Gratulerer til alle flinkisene som har gått ned :D

For min del har det gått relativt hardt for seg med alt for mye alkohol i hele påsken.. Har utrolig nok ikke skeiet ut med fy-mat likevel, så har gått ned 0,8 kg! Tror ikke jeg klarer 2,2 kg før 17mai, men det blir gøy å prøve!

WOW, så flinke dere er da. Måtte snikveie meg i dag, bare for å se hvor stor skaden er...
Ser ut til at jeg har gått opp bittelitt i påsken(600g), men siden offisiell veiing er i morgen så teller det ikke. I dag har jeg vært på trening og vært superflink med kosten. Drukket masse vann når "søtsuget" har prøvd å få meg til å skeie ut, men jeg vet at det bare er noen etterdønninger fra påskekosen.

Regret sa for siden:

600g opp her også, men er ikke veiing før torsdag. Har vært flink i dag og kom ikke over 5g karbo i løpet av dagen så jeg laget meg lavkarbo mufins til kvelds da søtsuget kom og det hjalp! Nå er det fasting fram til klokken 13 i morgen, så får vi se om dagen har hjulpet eller ikke.. må teste etter ketose i kveld også, men først - masse vann!

Mens er tilbake også, etter 3-4 dager uten spotting, og den er tilbake for fult, så det er nok litt vann som fester seg nå framover.. føler meg kjempesvær også :(

Supah sa for siden:

Start på denne utfordringen: 78,3

Nå: 77,7

Går iallefall nedover :) Endelig

Sunroad78 sa for siden:

Drøye 3 veker til 17. mai, så det er ikkje realistisk for meg å klare 3 kg (trur eg), men målet mitt er 2 kg ned.

Startvekt 26. april: 100,8 kg

Klistine sa for siden:

Jeg har ikke vekt, men skal nok kjøpe meg en før 17 mai. Så da får jeg se. Etter siste veiing hjemme hos mor på påskeferie viste den 80,1. Dvs at jeg har igjen 1,1 kg til 17 mai. Håper det går fint!!

Søren altså... Vekta viste det samme i dag... 68,6 blææææææ... vil ikke, vil ikke, vil ikke Men da krysser vi fingrene for at den "raser" ned en kilo denne uken :)
Jaja, påsken var jo på en måte verdt det da... Har kosa meg masse med smågodt(selvfølgelig sukkerfritt) og sjokolade(også selvfølgelig sukkerfri). nam nam...
Nå kjenner jeg søtsuget melder seg, men det er bare kroppen som spiller meg et puss. overser

Regret sa for siden:

Vekta prøvde å tikke 100g opp i dag også, sto å bikket lenge (har digital vekt), men 'heldigvis' havnet den på akkurat det samme som i går.. Jeg håpte jeg falt 100g eller mer ned jeg da, men jeg var ikke i ketose i følge testen i går, så det kunne vel egentlig ikke forventes heller. I dag har jeg ikke helt oversikt over karbene, men jeg mener jeg har vært flink og fasten er holdt så godt jeg kunne. Fikk vondt i hodet, svettet og var varm i kroppen i dag, og jeg tolker det som at ketosen startet igjen, så jeg er spent på testen i kveld :ja:

Jeg har nå 3 uker på meg til å gå ned 3kg, så dette skal bli spennende haha, tviler jeg greier det, men det hadde vært fint! Så jeg gir ikke opp enda, og skal heller bare prøve å være ekstra flink, og prøve å holde motivasjonen oppe, så får vi se hva jeg ender opp med. Uansett så har jeg det ikke travelt med å gå ned i vekt :)

ElisaT sa for siden:

Her skjer det heller ingen ting, på stedet hvil, og jeg har ikke hatt noen utskeielser i påsken, levd normalt bortsett fra litt mindre trening. Hva er det som skjer?! Har ikke så mye å ta av, så regner med at det er derfor.

Men jeg lever fortsatt i håpet om å nå 3 kg minus før 17. mai!

Skal på treningshelg med en gjeng venninner i helgen, regner med å få svettet bort litt da :D

Regret sa for siden:

JAAAA! Jeg er i gang igjen! 100g til så er jeg der jeg slapp før påske på 17.mai utfordringen :D 700g siden i går, og er i ketose for fult. Damn livet er herlig akkurat nå!

Supah sa for siden:

Startet på 78,3

Har stått stille en god stund nå, men endelig kom det et fall. I dag viste vekten 77,1 :smile:

Det vil si at jeg altså har kommet meg ned 1,2 i denne utfordringen. Det er jeg veldig fornøyd med. Har kommet nesten halvveis :D

WOW, så flinke dere er. Håper vekta mi også viser et litt lavere tall på tirsdag. Det hadde jo vært hyggelig å havne på 67-tallet, om det så er 67,9... målet er 65,3... wææææ

ElisaT sa for siden:

Har vært på treningshelg nå, med mye bra trening, men også med bittelitt frukt og et par glass vin. Tror jeg skal drøye et par dager før jeg går på vekta :D

Regret sa for siden:

tja.. vel, jeg har gått opp 600g, jeg har gått ned 700g, jeg har gått opp 800g og i natt gikk jeg ned 800g, så jah.. da er det 100g til jeg kan telle på 17.mai utfordringen :p As if at jeg greier 3,1 kg på 17 dager! pfs... :rolleyes:

nisse sa for siden:

77,1
i dag 75,6 -1,5 (halvveis :D)

littleme sa for siden:

Denne utfordringen går ikke så bra for meg.. Gått opp 1 kg, og det er den eneste endringen jeg har opplevd hittil. Huff!

Veggpryd sa for siden:

Oki, minus 1,2 denne uken. Jeg er veldig fornøyd. :)

Gruer meg til veiing i morgen, føler at jeg står bom, men det får tiden vise.
Var nykål i butikken, og da ble det stekte kjøttpølser og kokt nykål med masse meierismør til middag i forige uke, det var sååååå godt. + middag hos pappa hvor jeg unnet meg en ss gele med 1 ts vaniljesaus, er ikke mye, men får såååå dårlig samvittighet. Dessuten ble det et par glass vin i helgen. Nei, slutt på det sosiale livet gitt. Back to reality...

Supah sa for siden:

76,5 :D :D

1,8 ned på denne utfordringen!

Hjeeeeeelp.... Drittvekta viste 68,8... 17. Mai utfordring rett i dass :(

MeZie sa for siden:

Yes!! Vekta viste 72,7 kg i dag!! Det betyr at jeg har klart utfordringen allerede + litt til (med mindre jeg går opp igjen da)! Nå ble jeg kjempe glad!! :)

Håper det går bra for dere andre også!! :)

Fy søren så flinke alle sammen er!!! Nesten litt misunnelig ;)
Har begynt å trene igjen. Har ikke tret siden før jeg begynte på LCHF, så det kan jo være det som får vekta til å telle oppover igjen... MEN, i det store og det hele er jo trening bra... også vil sikkert vekta gå nedover igjen etterhvert... forhåpentligvis...

ElisaT sa for siden:

Status quo er at jeg har gått ned usle 300 gram på 1 måned, og jeg tror 3 kg til 17. mai er ganske umulig å rekke, helt realistisk :stortsmil .

Tror det er 2 grunner til minimal nedgang, den ene er at jeg ikke har så mye å ta av, og da sitter kg desto hardere. Den andre er at jeg trener ganske mye, og jeg har en mistanke om at det har noe å si. Muskler veier mer enn fett, ikke sant?

Men hverdagen fortsetter, jeg spiser som jeg gjør, trener som jeg gjør, og gleder meg til sommer og sol :) . Jeg har god tid, det viktigste er at kroppen min har det bra, og det har den!

Tjohooo, da er jeg i gang igjen. Vekta har "rast" fra 68,8 forige uke til 67,4 i går. Tror det er mye vann som er borte, men deeeilig å se 67-tallet. Ser at 65,8 innen 17. mai er ganske umulig, men er glad for hvert gram som forsvinner. :)

Supah sa for siden:

Startvekt for denne utfordringen: 78,3

Vekt i dag: 76,1

Mål til 17.mai: 75,3

Det vil si at jeg allerede har kommet meg ned 2,2 kilo. :stortsmil

At jeg klarer de siste 800 grammene på 6 dager tviler jeg egentlig veldig på, men det er ikke umulig..

Sunroad78 sa for siden:

Startvekt 26. april: 100,8
10. mai: 100,2 -600 gram

Med 6 dagar igjen til 17. mai, så innser eg at 2 kg nok blir litt hardt å få til. Eg trenar så pass mykje at eg bygg musklar og musklar veg meir enn feitt.

Supah sa for siden:

Fredag 13. i dag! Ikke noe uflaks her i gården..
Enda mer nedgang, og jeg nærmer meg veldig å klare 17.mai målet! :)

Vekt i dag: 75,7

Mål til 17.mai: 75,3

Har altså klart 2,6 kg, og har bare 400 gram igjen! :D

Det er jo ikke sikkert at det går, men det er jo en mulighet! :)

Regret sa for siden:

Kanskje 'uflaksen' er vektnedgang? :D Det kan da være ille for noen det!
Her gikk jeg bare ned 100g siden i går, men jeg synes det er HELT greit for jeg skammer meg nemlig. Jeg fikk i meg 3 (!!!!!) sånn påskeegg med melkekrem... Er fortsatt i ketose og gikk jo litt ned, så er ikke det flaks så vet ikke jeg.

Ang 17.mai så sliter jeg litt, jeg har gått ned 1,8kg og 1,2kg til tirsdag er litt vel urealistisk! Men er fornøyd med tapet lell, all tap er god tap.

Supah sa for siden:

Ja, det er en fin holdning Regret :smile:

Nedgang kan man liksom ikke være misfornøyd med uansett! Og at du har gått ned etter 3 sånne påskeegg, DET er flaks :) Hehe!

Gjett om du klarer! Fy søren du har vært flink!!!

For meg var det påsken som ødela det meste, men er heldigvis igang igjen, men er milevis unna målet :(
Bøyer meg i støvet for alle som har klart målet...også bøyer jeg meg litt for alle oss andre som ikke klarer det!

Lurer på hvor mye vi har gått ned til sammen her i denne tråden, noen som gidder å regne ut? f.o.m første inlegg tom. 17. mai! anyone?

Supah sa for siden:

Tusen takk! :smile:

Påsken kan være vanskelig ja. Men nå er den et tilbakelagt kapittel. Bare å sette seg nye mål, å jobbe fremover!! :heia:

Regret sa for siden:

Slik er listen foreløbig, de det står - på er de som ikke har oppdatert siden de begynte eller ikke har gått ned noe enda. Tallene er oppgitt i hvor mye som er tapt bortsett fra de det står + foran. Listen sorteres etter mest til minst tap for en bedre oversikt :)

MeZie: 3,3kg
Supah: 2,6kg
Klistine: 1,9 kg
Regret: 1,8kg
Notabella: 1,6kg
Nisse: 1,5kg
Marionilona: 1,4kg
Veggpryd: 1,2kg
Aragorn: 1,1 kg
Mov: 1kg
Loone: 800g
Sunroad78: 600g
EliasT: 300g
Indianne: -
Petite Fleur:-
Benedictee: -
Tasja: -
mk1992:-
Bujus: -
En-ny-livsstil: -
Littleme: +1kg

Totalt : 18,1 kg

Håper flere oppdaterer framover! :D

KULT!
Takk for at du gadd å ta den!!!
Blir spennende å følge med fremover! Gleder meg ti veiings 17. mai :)
Tjohooo...
Ha en strålende weekend alle 17.mai-slankere!

littleme sa for siden:

æsj, det var kjedelig å være nederst på den lista! Kommer oppdatering på søndag, da håper jeg det har skjedd ting! Dere andre har vært flinke da :D

Da kan det bare gå en vei da vettu :) OPPOVER på lista :)
Lykke til!!!

littleme sa for siden:

Takk!!! Satser på det ;)

huldra99 sa for siden:

ta en bedre titt på liata... du er bare den som er nevnt sist.... IKKE den som har gått ned minst;)

Regret sa for siden:

Vet du mener det godt altså og jeg ville ikke knekke Littleme, men listen er sortert etter mest til minst vekttap hvor hun er lavest pga vektOPPgang. De det står - på er fortsatt antatt til å stå på 0kg i vekttap og da blir +1kg mindre.

huldra99 sa for siden:

beklager... så ikke + et... my bad:)

Hei! Her kommer en oppdatering fra meg! Startet på 87, 6 kg, og målet om minus 3 kg er dessverre ikke nådd.....veide i dag 84, 9 kg :) Mngler altså 300 gram......Men kommer til å veie meg i mrg også for å se om det er noen forandringer. Var på Grand Prix-fest i helga med mye vin og jordbær, så det sitter nok i kroppen ennå :D

Supah sa for siden:

Håper det er greit at jeg oppdaterer listen igjen: :smile:

Petite Fleur: 2,7kg
Regret: 1,8kg
Marionilona: 1,4kg
Littleme: +1kg

Totalt : 20,8 kg

littleme sa for siden:

Jeg har gått ned igjen den kiloen jeg gikk opp, men ellers har det ikke skjedd noe! Veier meg igjen i morra for en siste oppdatering :p

Oioioi... Nå tilspisser det seg her. Gleder meg til å gå på vekta i morgen :) Håper den har fortsatt nedover og ikke gått opp...

Regret sa for siden:

Jeg sliter ned mye vann i kroppen og har vært i krig i flere dager nå og jeg får presset vektalitt ned igjen. Men 2kg ned er ikke så lett som 2kg opp.. Oppdaterer i morgen, men i mål kommer jeg nok ikke.

Pcen min er ødelagt og sitter igjen kun med iPhone, så om noen kunne ha tatt en siste oppsumering i morgen for meg så hadde det vært supert! Sånt på mobil er ikke så lett hehe! Spent på hva alle endte opp med :) hva med å ta det sent i morgen så alle rekker å oppdatere før hele listen blir oppdatert?

Nå har jeg lagt fram kjole og hold-in strømpis så nå er jeg spent på morgendagen! :D første gangen noen gang at jeg gleder meg til 17. Mai :D jeg gleder meg også til sukkerfri krem og varme bringebær mmm prøvesmakte i går og det må være det beste jeg har smakt på leeenge. Håper alle får en fin dag i morgen! Kos dere masse alle sammen :D hurra!

Supah sa for siden:

Kos deg i morgen Regret :smile:

Jeg skal ta oppdateringen i morgen kveld/natt jeg!

Hipp hurra for 17. mai, jeg klarte det! Vekta i morges stoppet på 84,6 :D Altså nøyaktig 3 kg.

Gratulerer med dagen alle sammen, og takk for kampen :) Moro med ekstra motivasjon!

Klistine sa for siden:

Jeg har ikke hatt vekt på 3 uker så jeg aner virkelig ikke hva jeg veier nå. Håper jeg har klart målet!! :)

Supah sa for siden:

Jeg klarte desverre ikke målet mitt helt. Står fortsatt på 75,7 og mangler 400 gram. Det gjør ingenting! :smile: Kjempefornøyd med det! Gratulerer med dagen til dere alle! :D

Gratulerer med dagen alle lavkarbere! Jeg holdt på å glemme vekta i dag... OMG, men kom heldigvis på det i siste lita. Vekten(digital) vippet mellom 66,9 og 67,0. Tok av meg trusa,bare for å prøve å få den ned på 66,9, men den gang ei... Vekten stoppet på 67. Målet var å komme fra 68,8 til 65,8 så den gikk i vasken, men er ganske fornøyd allikevel. Går ganske tregt med meg,sikkert fordi jeg er så glad i grønnsaker... Men det gjør ikkenoe :) ha en fortsatt strålende dag.

ElisaT sa for siden:

Gratulerer med dagen!

Jeg var på vekta i dag morges, ingen endring... ned 300 g på 5 eller 6 uker?! Har på følelsen av at kroppen min spiller meg et puss :rolleyes: .

Noen nye utfordringer? Så en utfordring med målebånd, kanskje det rette for meg :D !

littleme sa for siden:

Gratulerer med dagen folkens! Ikke noen nye oppdateringer på meg. Står forstatt på + 0,5 kg. Gleder meg så utrolig til eksamensperioden er over så jeg kan fokusere på trening å kosthold. Det er planen min for i sommer!

Regret sa for siden:

Nei her tok vannet den fine vekta mi.. Endte opp med 900g på denne utfordringen i stedenfor 1,8 kg :P kjipt men skal ikke klage, det gikk ikke opp i såfall :) ble blandet lavkarbomat og høykarbo i dag, så jeg regner ikke med noe vekttap før til torsdag da det er veiedag, men det er greit. Har hatt en fin dag og alle mann er helt utslitt her hjemme!

Supah sa for siden:

Her kommer siste oppdatering så langt:

Petite Fleur: 3kg
Marionilona: 1,8kg
Regret: 900g
Littleme: +0,5kg

(Gi beskjed om det er noen feil her)

Noen som ikke har oppdatert enda, men er bare å gjøre det, så lager vi en ny liste! :smile:

Ellers kan jo dere som ikke allerede er med der, kanskje være med videre på Sankthans-utfordringen her

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.