< Tilbake til oversikten

Hvilken vei velger jeg?

Villemo31 sa for siden:

Tenker å prøve meg på Lavkarbo,men skjønner etter å ha lest her inne at det ikke er så lett som jeg trodde....
Noen som kan gi noen tips og råd til meg så jeg kommer i gang..
Spiser lavkarbo nå,men veier ikke.
Har gått ned 2 kg på 1,5 uke.
Påforhånd takk for alle tips og råd :)

Kitt sa for siden:

Hei og velkommen!:)
Foreslår at du leser i vår glimrende nybegynner- tråd aller først!
Mye å sette seg inn i, men den tar for seg det meste du trenger å vite for å velge retning!

Lykke til!:heia:

Villemo31 sa for siden:

Takker...
Har lest,men skjønner alikevel ikke så mye :)
Kanskje jeg som er dum,men altfor mye greier å sette seg inn i skjønner jeg :)
Det jeg sliter med er om alt må veies, mål osv....

lifejack sa for siden:

Først og fremst: Velkommen hit!
Du kan jo spise etter denne mens du leser deg opp og prøver å forstå hva dette kostholdet går ut på:)
Print den ut, og heng den opp på kjøkkenet (f.eks. på kjøleskapet), så det er lett å sjekke den flere ganger daglig når du er usikker på hva det nå var du kunne spise;)
Lykke til!

Villemo31 sa for siden:

Tusen takk :)
Denne er lagret og skal skrives ut :)
Er disse tingene jeg har holdt meg til, så da er jeg jo på en god vei :)

Nerthus sa for siden:

Signerer lavkarbo på 3 minutter - du kan FINT spise generell lavkarbo uten og veie og måle så lenge DU er komfortabel med det og ser vekta bevege seg nedover - om da dette er målet ;)

Lykke til!

Nunne Mor sa for siden:

Jeg har akkurat startet selv, har bare spist lavkarbo mat i snart 2 uker, gått ned litt over 2kg og begynte ganske tøft med lite karbs om dagen.. tror jeg lå rundt 20-30 og i tillegg reduserte jeg matmengden.... ble slapp, uvell og amper.. hadde ikke energi til barna mine.

Nå er jeg mer over på Fedon.. tror jeg? Ligger rundt 50-50 karbs om dagen, spiser til jeg blir mett og spiser når jeg er sulten.

Jeg spiser bær men ikke søte frukter.

Er egentlig veldig kresen på brød, så i dag spiste jeg rugsprø til frokost med en boks makrell og ekte majones med agurk.

Nå føler jeg meg mye bedre! Mitt beste råd er at du prøver deg litt frem.

Jeg har kjøpt oppskrift boka til dr Hexeberg, lager mye mat ut fra den og Fedon.

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.