< Tilbake til oversikten

Hva spiser dere på bytur?

Dolsi sa for siden:

Hva spiser man når man er på bytur og skal ha et kjapt måltid med lite karbohydrater?

Tenker da både på sånt man kan kjøpe på butikken og på kafe

Newstart sa for siden:

Da drikker jeg masse vann og så kjøper jeg meg en skyr. Den er bare så kanon god:p.

Dolsi sa for siden:

:( Liker ikke skyr. Har prøvd å spise det flere ganger, men jeg makter ikke å få det i meg

Georgine sa for siden:

Da går jeg på McDonalds og spise salat med grillet kylling.

Señora sa for siden:

Spiser alt mulig lovlig, ber cafeene/restaurantene tilpasse seg mitt kosthold.

ThereseA sa for siden:

Pleier å spise føre jeg drar hjemmenifra jeg, om det skulle bli krise kjøper jeg noe i varmeskapet som holder til jeg kommer hjem... Synes det er bedre slikt og mye mer økomonisk :ja:

Dolsi sa for siden:

Takk for tips folkens :)
Spiste litt kald kylling nå slik at jeg ikke blir så raskt sulten.
Da håper jeg det holder til jeg kommer hjem igjen, ellers så får jeg finne noe jeg kan spise mens jeg er i byen.

Er det forresten noe jeg bør kjøpe og ha i hus nå? Sånne lavkarbogreier mener jeg?

halkatlala sa for siden:

skjelden jeg blir sulten når jeg er i byen, men hvis det skulle skje så kjøper jeg gjerne en liten kyllingkebab uten mais og kaster brødet når jeg har spist opp innholdet, eller jeg går på mc donalds og kjøper salat med kyllig eller et par laksewrap og kaster lefsene.

blucher sa for siden:

Spiser en god og solid frokost og satser på at jeg blir ferdig med byturen før jeg blir sulten! ;)
Eller finner et sted de har omelett eller salat, evt. karbonade eller noe sånt.
Mange butikker har jo også varmdisker med kylling eller medisterkaker f.eks.

Regret sa for siden:

jeg kjøper meg 100g spekeskinke og en pakke babybel. Spiser ikke alt, men sånn at jeg har noe å gå på til jeg kommer hjem :)

monja sa for siden:

Kjøper meg et par kyllinglår, noen grillbein Eller salat. Men det er sjelden jeg spiser på bytur.

HeidiL sa for siden:

McDonalds er jo kjent for å putte sukker i alt de serverer - inkludert salatene!

ElisaT sa for siden:

Jeg har alltid en pose med nøtter i vesken, for sikkerhets skyld!

Dolsi sa for siden:

Mange gode råd her :D
Det ble ikke så jeg spiste noe på byturen i dag, ble ikke sulten.

Georgine sa for siden:

Det er ikke sukker i salaten med grillet kylling, men man må droppe krutongene og dressingen. Da sitter du igjen med salatblader, tomater, gulrot og kylling og kun noen få karbohydrater.

BenteR sa for siden:

Jeg tar meg meg noen kyllingmuffins eller noen lavkarbovafler. Pleier også ha med meg en boks med salat og dressing ved siden av slik at jeg slipper vassen salat.
Nå bor jeg tre timers kjøring fra byen, så jeg MÅ ha mat underveis.....
Hvis jeg kjøper meg mat, pleier jeg å fylle et salatbeger + evt. kjøpe meg et kyllinglår eller to.

streber sa for siden:

Spiser en deilig Fedonburger og sidesalat på Burger King om det er mulig, kjøper mat i varmdisk, eller kjøper noen nøtter-alt etter tid,hvor sulten jeg er, situasjon og by:)

Trj sa for siden:

I dag var jeg på jobbtur utenbys. Starta grusomt tidlig og hadde selvfølgelig ikke fiksa noe i går kveld. Kjøpte ostewiener med bacon uten brød på bensinstasjon i formiddag. Fikk god majonesstripe på (ekte Mills). Trolig 3 -4 gr karber i den og ingen grønnsaker, men i nøden... Den holdt hele dagen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.