< Tilbake til oversikten

JBK på iHerb

AneAne sa for siden:

Hei!

Jeg lurte på om det er noen som vet om det går an å få tak i johannesbrødkjernemel på iHerb? Fant ut at det kommer fra samme tre som carob pulver kommer fra, men det er vel litt annerledes. Er det noen som har noen erfaring med dette? Takk for hjelpen :D

Jabba sa for siden:

Jeg har bestilt Xanthan Gum (eller hva det nå heter) i stedet for JBKM. Det står litt mer info i den iHerb tråden som er på forumet en plass. Tror det var ei som hadde testa ut og kommet frem til at en måtte redusere litt på mengden i forhold til det vanlige JBKM-et.....

AneAne sa for siden:

Kjempefint! Tusen takk :D

KingOfBacon sa for siden:

Men har de ikke JBK? :eek: :confused: Man skulle jo tro at det var noe som den siden av Atlanteren; som har alt mulig annet, burde ha... ;)

Photobscura sa for siden:

Etter min mening er xanthan gum like bra, om ikke bedre, enn johannesbrødkjernemel. ;)

AntoniaM sa for siden:

Jeg støtter Photobscura der: Xanthan Gum er bedre. Klumper seg ikke så lett - kan drysses rett i gryta!

KingOfBacon sa for siden:

Takk, da stoler jeg på de med kunnskap og erfaring og går for Xantan gummi. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.