Er vel mest fra gammelt av når pulvrene smakte fryktelig vondt. Mener de brukte mysen som ble igjen fra oste produksjon og at det var mye konsentrater.
De produktene som det her er snakk om ser ut som isolater, men jeg blir nesten mer forvirret enn opplyst av reklameteksten.
Jeg dro og kjøpte denne i stad... blandet med H-melk (fy fy) og den var bare
SINNSYKT god! Jeg synes den var bedre en kakao eller skjokolademelk. Helt
fantastisk. Ganske mye kjedeligere i smaken når jeg blandet med vann da. Tenker
jeg skal forsøke en dl kremfløte + en dl vann... det tror jeg kan bli en grei
kombinasjon. Da er en runde ca 40-50 gram proteiner og 3 gram karbo.
Vel, er det noen som vet om noe melkepulver eller noe slikt uten karbo?
Slik at jeg kan blande proteinpulver, melkepulver og vann og fortsatt får den fantastiske
smaken dette proteinpulveret gir sammen med melk?
Det du tenker på er at jeg får i meg for lite fett?
Hvis det var det du mente så gjør jeg ikke det. Spiser veldig mye ost, rømme og smør. Prøver å putte i meg veldig masse fett også.
OK, nå har jeg kjøpt en dunk med Weider Power Protein, advances formula. Dette gir seg iallefall ut for å være et spesialutviklet, høyverdig proteintilskudd, bestående av både soya og melkeprotein.
Det står på boksen at det er fremstilt ac de beste tenkelige råvarer og inneholder 19,7 glutaminsyre pr 100 gram produkt, - hva nå det betyr.
Protein Power er utviklet i USA av Weider Nutrition og produsert i EU.
1 porsjon (30 gram) inneholder: 110 kcal, 25.2 gr protein, 0,9 gram karber, 0.6 fram fett.
Kjøpte det på Life i Torgterrassen. Hadde tenkt å overrraske Iset og be henne om råd og på lunch, men hun var søren ikke der !! :mad: Kjøpte det dama der anbefalte jeg... ISET HVOR VAR DU !!!
Kan noen fortelle meg om dette pulveret er greitt nok ??:confused:
Det beste og ikke minst billigste proteinet som jeg til nå har benyttet er dette:
** Lenke fjernet: Om du ønsker å annonsere på lavkarbo.no - vennligst ta kontakt :)
Har en komplett proteinmatrix, lav pris og smaker veldig godt:D
De har også et produkt som heter CarboCurb som har vært en stor suksess i USA. Hindrer opptak av karbohydrater og induserer forbrenning av glykose i muskelceller fremfor lagring i fettceller.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.