< Tilbake til oversikten

Hvordan legge inn "tickers"?

caja sa for siden:

Hei
Går til Kontrollpanel, men hvor og hvordan legger jeg inn ticker (fra TickerFactory.com)?

Anne sa for siden:

Hei caja

Når du har fått laget deg en ticker, så kopierer du den øverste den som heter bb code tror jeg. Kopier fra og med [img]til og med[/img].
Legg den inn i Kontrollpanelet/Vis signatur. Be om forh[ndsvisning Da
ser du om det funker. lagre...og vips....Kanskje har du Ticker:D

caja sa for siden:

Takk skal du ha Anne.
Oh når jeg ser på din, ser jeg at du har vært kjempeflink - snart i mål.

Tror jeg har fått det til, hilsen caja

Anne sa for siden:

Der var Tickeren på plass ja....:D

Kjekt med Ticker, kan være litt motiverende å se den beveger seg litt mot høyre....:p men med den farten jeg har så tar det dessverre tid. Det er greit, jeg går ihvertfall ikke opp mer....:D Så sakte men sikkert så kommer jeg vel kanskje i mål.....

Lykke til :)

lillemy sa for siden:

Kan jo informere om at du må lage ny etter hvert som du går ned i vekt. Noe jeg ikke forsto med en gang

mofe sa for siden:

bringe opp denne igjen

:)

Nuppa sa for siden:

Jeg klarte det også!!!!

Hyper sa for siden:

weee!!!

Titti sa for siden:

Jeg får det fortsatt ikke til!!! :(

Hyper sa for siden:

Ååh??

Titti sa for siden:

Altså, jeg får til å lage den, men problemet oppstår når jeg skal kopiere inn linken. Jeg prøver å kopiere fra img til img i bb-kode, men får opp invalid file når jeg trykker på forhåndsvisnig. Har prøvd å kutte ut img og f.skj andre varianter, men får bare invalid uansett.

Hva eksakt skal det stå da?

Nille sa for siden:

Du hadde ikke lagt inn fra [img] til [/img] - du hadde fra og til url inne i hakene, og da jeg rettet url til img kom det riktig frem.

Titti sa for siden:

Hmmm, tror jeg prøvde alle variantene, den siste som du fikk rettet, den viste jeg ikke at jeg hadde lagt ut en gang :p
Men tusen takk! :D

minime sa for siden:

hmmm... er det bare jeg som har trøbbel med ticker for tiden?
jeg har aldri hatt problem før nå... men hver gang jeg har skrevet inn endringen av min vekt så kommer det bare reklame opp???

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.