lillemeg88 sa for siden:
fant en arikkel på klikk.no om "hvor mye slankere man blir av lettmat". Dummeste artikkelen jeg har sett :P
lillemeg88 sa for siden:
fant en arikkel på klikk.no om "hvor mye slankere man blir av lettmat". Dummeste artikkelen jeg har sett :P
lillemeg88 sa for siden:
er jo nesten ingen av matvarene de sammenlikner som kan kalles mat engang! grandis og cola liksom :P
Klara sa for siden:
Enig :ja:
Og mye av den andre "lette" maten smaker bare plast.
lillemeg88 sa for siden:
ja, helt klart!
Nerthus sa for siden:
Sendte artikkelforfatter en epost hvor jeg ba om kilde til at mettet fett er farlig for hjertet jeg... og la ved [url]www.espenrostrup.com[/url] sin blogg hvor han forklarer om den nye forskningen innen mettet fett ;)
lillemeg88 sa for siden:
del svaret du får med oss da :D
Victory sa for siden:
Sier ikke at grandis er bra, men enkelte av disse tingene er faktisk anbefalt av både South Beach og Fedon da... :) De anbefaler karbonadedeig vs feit kjøttdeig, magre pølser og meieriprodukter osv, nettop fordi de også tillater små mengder av de sunne karbohydratene (som også trekkes frem her) som fullkornpasta og naturris.
Ikke alt som fungerer for alle desverre - så kansje det ikke er så katastrofalt med forskjellige tips ang kosthold. :)
lillemeg88 sa for siden:
helt enig i det du sier her! mente bare at det er veldig merkelit å trekke frem potetgull, cola, grandis og syltetøy som mat :P
Victory sa for siden:
Aaaaha... ser den! Da er vi jo igrunn enig da. :)
Klara sa for siden:
Så bra!
lillemeg88 sa for siden:
ja :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.