< Tilbake til oversikten

Magekramper...

Leena sa for siden:

Lure på, er det normalt å få magekramper på Eurodiet i første fase???
Det er grusomt og smertefullt, kva kan vera orsak til det?
Og det er litt muskelkramper ellers og...ileggene f.eks.
Kan dere fortelle meg grunn til disse. :confused: :)
[color=#ff00ff][/color]
:klem: fra Leena

MHM sa for siden:

Vet ikke hvorfor du har vondt i magen, men det KAN være at du reagerer på noen av søtstoffene i produktene (barene helst). Tar du magnesium? Det bør du i ketose, og særlig om du har kramper. Ta 400 mg på kvelden. Drikk også mye vann, så pleier de første problemene å gi seg etter noen få dager.

Lykke til!

Leena sa for siden:

Tusen takk for god råd MHM!

Eg skal kjøpe magnesium i morgon!
Og det vann greie...eg prøver, men er ikke så altfor flink å drikke nok :(

mofe sa for siden:

.. magnesium bør taes sammen med kalsium for best opptak :)

Mila sa for siden:

Etter hva jeg husker står det noe om at jeg å hadde magekramper i fase 1. men det gikk over, hadde det bare 1 dag eller 2 så var dem borte...

Lykke til:)

Leena sa for siden:

Tusen takk for god råd Mofe og oppmuntring Mila!En stor natta :klem: til dere!

Tuli sa for siden:

Ser at du plages med krampr. da er magnesium bra.

Jeg begynte med Euro-diett for 5 dager siden, og er minus 5,4 kg.:)
MEN disse 2 siste dagene har jeg fått så vont i ryggen, eller er det nyrene. Legen sa at jeg hadde fi nyrefunksjon, men at det kunne være belastning av all vanndrikkingen. Er det noen som har hatt dette. Det er veldig vondt, skulle stelle i hagen, men måtte slutte:mad:
Ellers går kuren kjempebra. Den beste form sfor slanking så langt. Det er langt igjen:D
Håper noen vil svare meg
Hilsen Tuli

mofe sa for siden:

Høres ut som noe av det samme jeg hadde da jeg gikk på induksjon, og ikke tok kalium. Med en gang jeg begynte med kalium, forsvant smertene.

Når man har mye vanntap - er det viktig med tilskudd! :ja:

Nille sa for siden:

Du har fått mange gode råd her !
Vil bare føye til at jeg aldri har hørt at folk får vondt i rygg/mage av å drikke fpor mye vann - det er helst det motsatte - at man har drukket for lite vann :snill:
[font=Verdana][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.