plages dere en og annen dag med plutselig diare? hadde det jo i starten, men gikk over etter knappe 2 uker, men avogtil kommer en slik dag, som i dag, 3 ganger jeg bare må løpe!
urk..blir lenge til det blir noe soving her i gården.. :S
aaaaaaaahhhhhh
har hatt diare mer eller mindre hele uka, i går ekstremt mye, og no begynner det igjen. ingen matlyst men med engang jeg spiser et helt måltid så er det bare å springe:( sliten.... og vekta står bom still merkelig nok:(
æsjda, sikkert like ille begge deler? ikke vært forstoppa før men, sikkert vondt når det løsner:(autchh..
driver og tenker på magevirus eller no, jobber i bhg så er jo en god kjans for det siden det går litt av det no, håper det går over snart, hos deg og langaard!!
nei, ikke mye, er ikke flink der tilvanlig og no denne uken har jeg knapt spist så.. men lagde meg kyllingvinger i sta og marinerte de selv med endel olje, kanskje det kan være skylda? aner ikke...
Hmm, du nevnte jo noe med magevirus, så det kan jo være det...
Tror heller ikke at det må være mye fett i løpet av dagen som gjør det - igjen, som Kitt sa så kan det komme av at man rett og slett spiser "for mye" fett i løpet av kort tid! :ja:
Jeg, for eksempel, opplever ofte at jeg blir litt småløs i magen om jeg spiser/bruker veldig mye fløte, f.eks om mamma og jeg tar oss litt jordbær til dessert en kveld. Pøser da selvfølgelig på med fløte - kan jo være en intoleranse som gjør det, men det har aldri vært noe å gå til legen for å få sjekket, liksom! ;)
Men har ikke så voldsomt mye erfaring med dette med lite mat/løs mage/magevirus, så tror det kan lønne seg å vente på svar fra erfarne Kitt! :ja:
tusen takk så snill du er! vet ikke om noen av de gjaldt meg, kaaaanskje den første, men får bare prøve å spise litt oftere og enda mindre fett og se:)
Fikk som snarest med meg at vann og grønnsaker kan være en god idé, så hovedtipset blir vel å spise mer variert kost etterhvert som du får tilbake matlysten. :ja:
Sambo med følsom mage har slitt med diarre i en uke, og igår hang det lapp i barnehagen om at det går omgangssyke...
Skulle gjerne vært sur på de andre foreldrene som ikke kan holde de sjuke ungene hjemme, men min egen er sånn som virker helt opplagt frem til han spyr og så er like kvikk igjen etterpå. Eller leverer i buksene da, men samme prinsippet. Ikke slapp en gang:confused:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.