Er det noen som har erfaring med tidligere matkurs arrangert av Dr. Hexeberg? Det skal holdes et slikt matkurs i Bergen i mai, og jeg lurer derfor på hva som tas opp på dette matkurset og om det da er verdt å betale for. Nærmere 2000,- er jo litt i drøyeste laget dersom foredraget ikke er noe tenker jeg.
Det var dyrt. Jeg synes at det å lage lavkarbo-mat er det letteste i verden! :-) Har lest meg litt opp, kikket i forumet her og er bevisst på råvarer og leser på etiketten. Helt gratis.
Uff . . . Nå ble jeg nesten litt skuffet. Over Dr. Hexeberg, mener jeg. DEN prisen kan ikke være annet enn for å tjene gooooode penger ! Jeg ville IKKE dradd, - nesten av prinsipielle grunner. Kjøp boka i stedet, du :ja:
Jeg synes prisen er litt avhengig av hvor mange det er plass til på kurset og hvilket innhold det har. Hun skal ha dekket reise, eventuelt opphold, leie av lokalet - og tjene noe penger.
Det er egntlig, inntil et visst punkt i alle fall, sunt å sette pris på egen tid :ja:
Men man bruker heller ikke 2000 kr på noe frivillig om man ikke har lyst, og det kan jo også være en faktor - som gjør at alle er mer motivert for å få mye ut av kurset. Samtidig som det dessverre utelukker en del som ikke har mulighet til å disponere pengene sine slik.
Det er jo ikke et foredrag, det er et kurs. Jeg aner ikke noe om opplegget i Bergen, men det er blitt arrangert matkurs på Stabekk, og det har gått over 4 kvelder. Kokeboken hennes og råvarene man bruker til matlagingen er inkludert. Litt annerledes enn et foredrag!
Ja det er sant. Jeg har visst ordlagt meg litt feil. Beklager feilen:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.