nomma sa for siden:
Lurer bare på om noen har Reebook Easytone sko?
Funderer på om jeg skal kjøpe dem.
nomma sa for siden:
Lurer bare på om noen har Reebook Easytone sko?
Funderer på om jeg skal kjøpe dem.
Thaleia sa for siden:
Jeg har Easytone sko. De er i allefall gode å ha på og gå på tur med, men om de har noen effekt utover det vet jeg ikke...(kan jo være jeg bruker dem for lite ;))
ElisaT sa for siden:
De har jeg også lyst på! Var i USA før jul, hadde tenkt å kjøpe, men glemte det rett og slett. Og de var ganske mye billigere der, (særlig nå med så lav dollar!).
Har også lyst på Barefoot-sko, feks Vibram fivefingers. Synes det er en spennende idé jeg har lyst til å prøve ut!
nomma sa for siden:
Nå har jeg vært å prøvd, og disse skal jeg ha. De var utrolig gode å ha på. Men de jeg måtte ha ett halvt nr større en de jeg prøvde så de måtte bestille. Så jeg håper jeg får dem før påska..
kennygirl sa for siden:
Jeg har disse sandalene på jobb:
Det er vel litt samme konsept. Ser at reebok sine har luftputer og de jeg har er mer "gynge" - sko, men tror effekten er ganske lik?
Poenget mitt er i alle fall at jeg er superfornøyd med mine sandaler! Vi har harde murgulv på jobb og det blir mye gåing. De dagene jeg ikke bruker sandalene er jeg kjempesliten og har vondt i ryggen når jeg kommer hjem - det slipper jeg med sandalene :D ANBEFALES!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.