sommerfugl sa for siden:
hjelp!? har så vondt i munnen, eller i tannkjøttet rundt visdomstanna.. er helt hoven og virker som at det er verk på en måte. eller betennelse.. noen som vet hva det er? hatt det en uke nå.. vil ikke til tannlegen
sommerfugl sa for siden:
hjelp!? har så vondt i munnen, eller i tannkjøttet rundt visdomstanna.. er helt hoven og virker som at det er verk på en måte. eller betennelse.. noen som vet hva det er? hatt det en uke nå.. vil ikke til tannlegen
mofe sa for siden:
hvordan er immunforsvaret ditt ellers for tiden da?
kjøp vademecum og skyll med flere ganger om dagen. Hvis det ikke bedrer seg etter en tid, så må du nok til tannlegen - ellers kan det gå kraftig betennelse, og det vil man jo ikke :)
Leena sa for siden:
Stakkars sommerfugl...!
Det høres som betennelse ja... :helsesjek
Eg hadde jo anbefalt, at du hadde gått til tannlege...det er ikke hyggelig plass å møte, men det blir så bra etterpå!
[color=#ff00ff][/color]
En stor :klem: fra Leena
LilNoor sa for siden:
Jeg har selv en fobie for tannleger... men jeg vil si: ta deg et besøk... Det kan være alvorlig, og da er det bedre å få gjort noe med en gang, en å la det bli verre. (Har en mor som er flink til det siste... :rolleyes:)
sommerfugl sa for siden:
immunforsvaret mitt? hm.. er jo syk om dagen..:p men det har jeg jo vært en stund..:p sitter bare i senga hele dagen, så jeg er jo ikke utsatt for så mye smitte :p
vademecum? mhm, hørt om! finne i morra :) thanks mofe :)
sunbeam sa for siden:
du bør komme deg til tannlegen asap! hadde betennelse som dette i fjor, holdt på å dø hos tannlegen, han måtte skjære opp tannkjøttet for å få ut verken, men det var bedre enn å gå og knaske smertestillende dagen lang......
sommerfugl sa for siden:
hey, enda flere svar :) må vel til tannlegen da... mamma sa oxo det...:(
kommer sånn ekkelt væske ut av det.. blææh men håper fortsatt at det går over av seg selv :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.