På lørdag var jeg på min første behandling for å fjerne tattisen på ryggen, og jeg har tråkket litt lenger enn jeg vanligvis gjør utenfor intimsonen og postet et helt innlegg med masse bilder her!
Siden det ikke er så mye å lese om det og mange som ønsker å gjøre det så tenkte jeg å følge opp med bilder en gang i uken i løpet av de tre behandlingene jeg skal ta, så får vi se om jeg trenger flere behandlinger senere!
Kul blogg du har! Satt og leste en hel del :lol:
Syns tatooveringen var fin, men det er jo ditt valg, håper resultatet blir så fint som du ønsker :ja:
Har 3 tatoveringer og ikke søren om jeg tar dem bort! :p
Fyttigrisen det så vondt ut! Huffhuffhuffhuffhuff....jeg har en på armen jeg så gjerne vil fjerne. Tok den på impuls, på bryllupsreise med eksen, så uff nei....jeg kunne godt tenke meg på gjøre noe med den da, lage ny tattis. Men min kjære nåværende mann blir lei seg av tanken, så...ikke har vi råd heller (selv om tilbudet du fikk var rimelig!). Den blir nok der en stund til.
Mine tatoveringer er minner om diverse hendelser i livet, så de blir aldri slettet, tror ikke det er mulig å fjerne så store tatoveringer heller, men jeg skjønner at man kan bli lei av en tatovering som kansje ikke betyr noe spesielt og kansje hører til en annen periode av livet.
Du får følge med og se hvordan resultatet blir da, så går det jo ann å spare. Er dessuten mye man kan gjøre på en tattovering da, som regel billigere og :) Men hvorfor blir han lei seg av tanken å ta ny tattis over? Når du tok den med en eks?
Fordi han hater tatoveringer...og han vil ikke at den jeg har skal bli enda mere synlig. Men jeg tror neppe jeg gidder å fjerne den, tror aldri jeg får råd til det. Så får bare leve med det. ;)
spennende! har selv en katastrofe av en 18-år-og-opprørsk tatovering på skuldra som jeg veldig gjerne vil bli kvitt. Siden det er på skuldra så er jeg opptatt av at arr etc skal være minst mulig! Følger derfor spent med på dette! ps: er det sponset blogginnlegg??
Det er ikke sponset! Men jeg vurderer å få til litt sponsing om jeg trenger flere enn tre behandlinger som jeg nå har betalt for, for det har jeg faktisk ikke råd til! da vil jeg gå rundt med en halvbleika tattis, og det er jo ikke akkurat bra reklame, eller?
Håper du skriver om det er vondt i dagene etter behandlingen, om det blir skorpe/skurv/arr etc og om 3 behandlinger er nok. antall behandlinger er vel avh. av hvordan tatoveringen er (noen er kanskje dypere enn andre?).
Jeg tenkte å ta bilde og fortelle en uke av gangen, så skriver ett innlegg på fredag tenker jeg :) Er bare litt øm, ikke noe stress nå. Ingen blemmer og ingen skorpe, huden er bare litt stivere, men du får se bilde på fredag :)
Var pissvondt å gjøre det, men det var bare vondt i 1-2 timer etterpå så var det mye bedre. Dagen etter tenkte jeg ikke over det engang.
Det er en ganske stor forandring! hvor mange behandlinger skal du ta i alt før den er borte?
Det er greit å høre at det faktisk gjør ganske vondt å fjerne den da, jeg mener, så tenker man kanskje litt om man tenker at jaja, jeg kan alltids ta en tatoveringer, liker jeg den ikke kan jeg jo bare fjerne den.
Det er helt sant! Likevel angrer jeg ikke på at jeg tok den, den serberte meg lenge nok :) de regner 6-8 behandlinger totalt, og behandlingene blir kortere og mindre smertefri etterhvert heldigvis :)
Hehe, det er nok ikke sååå mye værre, det er litt vondere, men det tar mye kortere tid da. Selv om jeg tar 8 behandlinger så vil det nok totalt ta mindre tid enn når jeg tok den :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.