Engledans sa for siden:
Mannen kjøpte 3 plater Lindt sjokolade til meg i går. Men så ser jeg på baksida at det er sukker i.Æsj, skuffende, trodde den var sukkerfri jeg. Er det forskjellige sorter? Det står heller ikkeno næringsinnhold på den.
Engledans sa for siden:
Mannen kjøpte 3 plater Lindt sjokolade til meg i går. Men så ser jeg på baksida at det er sukker i.Æsj, skuffende, trodde den var sukkerfri jeg. Er det forskjellige sorter? Det står heller ikkeno næringsinnhold på den.
Sanney sa for siden:
lindt har vel alle slags typer, med og uten sukker. de fleste med. de har en del mørke sjokolader med div smaker og. men det er mer 50% sjokolade med smak. men de har rene 70, 86 og 99% sjokkiser og. men syns ikke de to siste er spisendes..
Engledans sa for siden:
ok, da har mannen plukket feil til meg, sukk.... har aldri vært borti den sorten før, serru.
arnakristin sa for siden:
Så vidt meg bekjent så har aldri Lindt sjokoladene vært sukkerfrie. …men det er mange her inne som heller foretrekker en rute med mørk sjokolade enn en plate sjokolade med kunstig søtningsmidler. Jo høyere kakaoinnhold jo mindre sukker og andre ting er tilsatt sjokoladen.
Her kan du se de ulike sjokoladene til Lindt, men jeg fant ikke næringsinnholdet
www.lindt.com/int/noswf/eng/products/
Fant kun næringsinnhold på denne på nettet:
Lindt Excellence dark 70 %
mengde: 1 plate = 100 g
kalorier: 560 kcal
karbohydrater: 32 g
tilsatt sukker: ikke oppgitt
proteiner: 8 g
fett: 41 g
Engledans sa for siden:
ok,de har vært så
Jabba sa for siden:
Åhhh - den 86% sjokoladen dems smaker helt grusomt!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.