< Tilbake til oversikten

Sukkerfritt smågodt fra Sverige

Simpfan sa for siden:

Har spist litt sukkerfritt smågodt fra Sverige siste dagene, våkner hver natt og morgen med utallige luftsemrter og bare vannlig "dritua". Er dette normalt på sånn godteri? Reagerer ikke sånn på sukkerfri brus, og sjokolade. Kan det være at jeg reagerer mer på vingummi ol, enn lakrisen?

nellie sa for siden:

Ja, det er normalt:) Er kanskje litt mer maltitol i smågodtet enn det er i sukkerfri sjokolade, siden du ikke reagerer på den?

langaard sa for siden:

Høres veldig kjent ut ja:mad:

Zalah sa for siden:

Kjøpte løsvekt godis i sverige på lørdag. Spiste 2 skumbananer og hadde mageknip resten av dagen (datteren min også). Pleier heller aldri å få det av sjokoladene. Gråte gråte: har en stor pose liggende i skuffen nå! Men kjøpte heldigvis med MASSE cavaliers sjokolader så påsken er reddet okke som!!!

Tiril77 sa for siden:

Kjøpte masse sånn på lørdag jeg også.... Spiste en del av det på kvelden, og resten av natta satt jeg på ramma med skikkelig dårlig mage......:( Så heller en smoothie, bringebær med krem, tyrkisk youghurt etc som godis her fremover ja.....

Engledans sa for siden:

Mannen min kjøpte en stor pose til meg på lørdag, men jeg tør ikke spise mer......fikk vondt i magen, og har gått opp 1,5 kilo i helga,sukk....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.