< Tilbake til oversikten

Sikkert dumme spørsmål, men....

konepone sa for siden:

...jeg spør allikevel. Vurderer å begynne på ketolysekuren, men jeg lurer på om noen kan svare meg på følgende:

1. Hvordan ser en vanlig dag ut i forhold til maten man kan spise?
    2)Har noen opplevd "bivirkninger" som kvalme, svimmelhet osv, og går det evt. fort over?
  2. Er det noen spesielle sykdommer som ikke lar seg kombinere med denne kuren? (F.eks lungemboli/blodpropp)
  3. Går det an å gå på denne kuren selv om man ikke liker verken kylling eller fisk?

Jeg kommer nok på flere dumme spørsmål etterhvert :confused:, og takker veldig for svar!:)

LilNoor sa for siden:

Tja, for en vanlig dag, kan du jo ta en titt på min dagbok. I begynnelsen førte jeg opp alt jeg spiste i løpet av en dag.

Jeg har noen bivirkninger, som kvalme og trøtthet, men dette går over etter den 4 uken eller deromkring.

Hvis du ikke liker fisk eller kylling, så går det nok sikkert bra alikevel, men matveien kan da bli litt ensidig. Prøv da evt å få i deg skalldyr og annet, for å variere litt i kostholdet.

Lykke til :)

Gamla sa for siden:

Hei igjen Konepone?:)
Godt mulig at det ikke har noe å si, men det er ganske vanskelig for oss å svare på her. :rolleyes:
Sikkert bedre å spør fastlegen/behandlende lege eller gå inn på forumet til ketolysekuren og spørre Torkil der. Han er legen som skrev boken om ketolysekuren. ;)

Torkil sa for siden:

Hei

1. Frokost: egg og bacon / omelett / soyavafler med ost
    Lunch ; salat med litt tomat, agurk,stilkselleri,rød paprika, fetaost, kokt skinke
    eller bacon. Evt 1/2 avocado med rekesalat. Soyabrød med pålegg
    Middag ; kjøtt med grønnsaker . Pizza.
    Kvelds ; ost med litt paprika eller stilkselleri eller ostesnacks.
    Mineralvann 1-2 L pr dag.
    Mosjon 30 min daglig
  2. Kvalme , svimmelhet- når man reiser seg, leggkramper, svetting og slapphet er ikke helt sjeldent , men sjeldent at man får " full pot".
  3. Hvem kuren kan benyttes av er angitt i boken og på www.ketolyse.no
  4. Ja.

Lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.