< Tilbake til oversikten

Shopping-tips

danielve sa for siden:

Var på en shoppingtur i Drammen og område der i dag. Kjæresten hadde lyst på en tur innom en "butikk" (lagersalg) som heter PRICE som ligger i Mjøndalen. Jeg hadde ikke store forventninger, men jammen meg fant jeg der både ketolyse- pølser (forskjellige typer), ketolyse- bøkene, soja- proteinet, bakepro, sticks, vitaminer (med andre ord hele ketolyse- pakke) til en rimelig penge. I tillegg hadde de mye fra confekta og glutenfri produkter, sukrin osv. Ble en dyr shoppingtur, men nå er jeg stor fornøyd.:D:D:D

lille_trille sa for siden:

Så bra :) Hvordan er det med cofecta-produktene? Har sett at de har diverse på butikken, men har aldri sjekka :rolleyes:

danielve sa for siden:

Dem ligger rundt 3 k/h per 100g ferdig suppe eller drikke. Gelè er vel nesten 0. Godt med en kopp kakao innimellom f.eks.

lille_trille sa for siden:

Supert. Da skal jeg studere de litt nærmere neste gang jeg er på butikken :) Takk for tips :heia:

Idarull sa for siden:

Oi, hit må jeg få med meg venninna mi! Vi er litt shoppinggale :p

danielve sa for siden:

Er jo ikke langt unna deg. :D

Idarull sa for siden:

nei det er ikke det! weee! hva annet har de enn mat?

Yrla sa for siden:

Du kan få kjøpt kost-tilskudd med større mengde vitaminer og mineraler i tablettene enn hva som er lov å selge i Norge. Om det er lov å innføre til Norge er en annen sak, som jeg ikke har kunnskap om.

danielve sa for siden:

Er jo egentlig litt for langt fra meg, men lønnet seg skikkelig. Ced siden av alt som er nevnt fra før hadde de jo veldig mye frosne grønnsaker og bær til en grei pris. Mye bra for de høykarboler i familien.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.