Bixi sa for siden:
Positivt om lavkarbo i BT
Sothøna sa for siden:
:heia:
Tasja sa for siden:
JEG BLIR SÅ UTROLIG FORBANNA:
www.bt.no/sprek/Fraraader-Torheim-kosthold-2483594.html
Mer usaklige argumenter skal man lete lenge etter!!! Hvilken bakgrunn har denne damen for å uttale seg på denne måten?! Alle trenger visst bare å gå ned i vekt for å bli kvitt medisinen.. Spiller tydeligvis ingen rolle hvordan man gjør det!
Hilsen en forbannet, narsististisk religiøs fanatiker!
Bixi sa for siden:
Hehe, vi står kanskje i fare for å bli anmeldt alle sammen her inne :D:eek:
Weeee!
otika sa for siden:
Syns det er merkelig at dama var slank men hadde 13 i kolestrol,ekke håp for henne vel :D
BenteR sa for siden:
Ikke rart folk blir forvirra.
Da min Diabetes 1 ble oppdaget oktober 2010 ble jeg sendt til ernæringsfysiolog for å få opplæring.
Jeg hadde da fått forhøyet kolestreol, var på det tidspunkt 47 kg (er 1,60 høy) pga vekttap i forbindelse med alt for høyt blodsukker over tid og spiste helt riktig i forhold til det Statens Ernæringsråd sier. I tillegg er jeg relativt aktiv turgåer siden vi har bikkjer i huset og disse vil jo ha tur uansett hvor slakk i strikken jeg er.
Jeg fikk uttrykkelig beskjed om å kutte ned på egg, skjære vekk synlig fett på kjøtt, bytte H-melk med Ekstra Lett og Brelett med Vita Lett, fordi disse matvarene var veldig farlige for kolestreolet mitt.
Nå har jeg gått på lavkarbo en drøy måned, spiser masse egg og fett og siste blodprøve viser at kolestreolet mitt er nå fint.