< Tilbake til oversikten

Spiser alle dere som er på ketolysekuren tablettene?

Jente 1980 sa for siden:

...eller kutter dere dem ut etterhvert?

Regret sa for siden:

Kjøpte de ikke. Så nei, jeg har heller ikke behov for kosttilskudd heldigvis! Verdiene er slik de skal være :)

sistegang sa for siden:

Jeg får krampe i leggene hvis jeg kutter de ut noen dager.

Nerthus sa for siden:

Jeg ble kjempedårlig da jeg kuttet de ut en mnd før jul... tar ekstra magnesium pga mye kramper i beina :) (hadde det pre-lavkarbo også da)

så JA jeg spiser ketolyse-tablettene pluss litt til ;)

Karbosara sa for siden:

Jeg spiser dem.

Engledans sa for siden:

nei. spiste i begynnelsen bare.

Muttern_123 sa for siden:

Har ikke kjøpt dem nei... Tar noen andre med kalsium,magnesium og sink....når jeg husker det...:p

Jabba sa for siden:

Ja, det gjør jeg!

Hildemor på slanking sa for siden:

Nei jeg har dessverre en skikkelig fobi mot tabletter som skal svelges hele så jeg tar som ungene bare dobbel dose med vitaminbjørner,c-vitaminer og tran. Har i tillegg tatt jern nå en periode siden jernlagrene var helt på felgen;)

Savagedlight sa for siden:

Selv syns jeg å mene at vektnedgangen flater ut når jeg er sløv med å ta tablettene. Men dette kan ha sammenheng med at jeg bare slurver med det når døgnrytmen er helt på trynet... :)

halkatlala sa for siden:

har hele tiden hatt planer om å kjøpe pillene, men aldri kommet så langt:(
nå har jeg tatt blodprøver og mangler ingenting,har heller ikke leggkramper, så da trenger jeg dem vel ikke med det første heller kanskje?

Ju9ta sa for siden:

Har kjøpt meg de magnesium, sink og kalsium..

Señora sa for siden:

Ja, når jeg husker det. Har kjøpt dosett, men når dosettet ligger i skapet så blir det glemt med jevne mellomrom.

Benedictee sa for siden:

Spiser de ikke, sliter også med å svelge tabletter, så jeg drikker Biovit istedet.

smilefjes:) sa for siden:

Tar de ikke... Har kjøpt dem da, men orker ikke alle de forskjellige tabelettene til forskjellige tider, nå tar jeg bare en multivitamintabelett og magnesium for leggkramper....

Bindi sa for siden:

Nei, tar en omega 3 pille og en Berocca hver dag.

Fjasnissen sa for siden:

Jeg spiste tablettene mens jeg var på kuren.
Enkelte merker stagnasjon i vekta (eller at det går saktere) når de ikke er på tablettene. De er jo anbefalt av en grunn, så det er nok ikke dumt å ta dem om du vil følge kuren til punkt og prikke.

nisse sa for siden:

jeg tar de ikke. har andre multivitamintabletter som jeg tar hvis jeg husker de da.... og omega3 kapsler.

Maylinn26 sa for siden:

Jeg måtte kutte de ut, for jeg blir utrolig dårlig av selen. Men jeg tar multi vitamin, tran, sink og magnesium:)

wevi sa for siden:

Leste et sted om bivirkningene av for lite kalium, så dem er jeg kjempeflink å ta, og så magnesium når jeg husker. Men de med selen og sink lukter så fælt at jeg brekker meg.. Tar ekstra vitaminer og udos choice. :)

MH87 sa for siden:

Jeg tar :)

Sjokoholiker sa for siden:

jupp jeg tar, men litt sviktende hukommelse til tider her også avogtil.. fikk litt gangsperre i leggene og da gikk jeg rundt med en følelse at jeg skulle til å få leggkrampe hele tia, travelt!

Bernina sa for siden:

Jeg bruker vanlig multivitamin + magnesium mot muskelkramper.

Jente 1980 sa for siden:

:DTusen takk for maaange svar!!!:D

MAR sa for siden:

Jeg tar tablettene, og merker stor forskjell på kroppen om jeg glemmer dem et par dager eller går tom eller noe sånt. Det trenger selvfølgelig ikke gjelde alle, men min kropp reagerer veldig positivt på dem (ikke bare når det gjelder dette med vektnedgang, jeg føler meg også piggere og synes jeg har mer energi).

:)

ekenna sa for siden:

Jeg brukte ikke tablettene før nå nylig. Etter at jeg begynte på dem, begynte vekten å gå nedover igjen :) Vet ikke om det er de som har gjordt utslaget, for jeg har gjordt flere endringer i kostholdet, i tillegg til å ta tablettene (Men skal ikke se bort i fra dette..).

Ivett sa for siden:

nope, aldri spist :)

Sol-Angelica sa for siden:

Signerer :) Men spiser vitaminbjørner :p

Mtenn100 sa for siden:

Tablett? Har ikke spist en eneste tablett, annet enn at jeg tar jevnlig litt multivitamin + magnesium. Redusert fra 96,1 kg (juni 09) til 77 (nov 09) - stabil fra nov 09 til jan 11 - redusert fra 77 (jan 11) til 71,5 (mars 11).

surflover sa for siden:

Der minte du meg på noe. Jeg har helt glemt de den siste mnd... ops!

Jente 1980 sa for siden:

Så flink du er!!! Gratulerer må jeg få si, kjempejobb du har gjort!:)

Jeg har kjøpt meg sink, magnesium og krom. Spiser multivitamin i tillegg.:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.