< Tilbake til oversikten

Starter på nytt imorgen!

Indiana sa for siden:

Jeg begynte på ketolyse i april i fjor - gikk ned nesten 15kg fram til august og var kjempefornøyd! Mannen min gikk ned nesten 30kg på samme tid!

Så mistet jeg mennesker som betydde uendelig mye for meg, og det gjorde fokuset på mat til ca 0. Sorgen førte til at gode ketolysemiddager ble byttet ut med grandiosa, brød gikk ned på høykant og jeg slukket alle sorger i sjokolade og hjemmelagde kaker.. Klassisk og fryktelig vanskelig å bryte ut av..

Prøvde meg etpar uker tidligere i vår, men var ikke helt motivert..
Men imorgen dere! Imorgen starter jeg med ny giv og er motivert og klar for å få bort de 8kg som har snik seg tilbake! Kjøleskapet ble fylt med grønt og kjøtt, rømme, fløte, egg og ost tidligere idag og det føles godt! Gleder meg til å kjenne hvor fantastisk kroppen fungere på ketolyse igjen!!

Wish me luck!
:D

Gerd sa for siden:

Masse lykke til :heia:

lifejack sa for siden:

Lykke til:)
Dette klarer du!

Jabba sa for siden:

Lykke til!!!

Tunrida sa for siden:

Masse lykke til, kroppen fortjener dette :)

mov sa for siden:

Masse lykke til :D

Catwoman sa for siden:

Velkommen tilbake, og masse lykke til :heia::klem:

Minni1 sa for siden:

Lykke til

:heia:

Bindi sa for siden:

Lykke til :)

Livsglede sa for siden:

Henger meg på alle de andre her jeg og ønsker deg masse lykke til, dette har du jo gjort før, så dette klarer du.:goodluck: Heier på deg jeg.

Engledans sa for siden:

Velkommmen tilbake. Du virker veldig motivert, så dette klarer du. Jeg er og på omgang nr 2, og driver og tar av de samme kiloene som forrige gang. men nå er det siste gang.:)
Masse lykke til.:D

Indiana sa for siden:

tusen takk dere!! :klem:
Er igang og kjenner at det er veldig riktig nå.
Godt å ha bestemt seg og kommet igang igjen!
Den kjente luksusfølelsen av å spise egg og bacon til frokost kom i morges, hehe!

Ju9ta sa for siden:

:):)

LIBBA sa for siden:

Ønsker deg masse lykke til :)
Dette klarer du :goodluck:

Bernina sa for siden:

Lykke til :)

langaard sa for siden:

Masse lykke til:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.