< Tilbake til oversikten

Tab X-tra

#1

Kaja sa for siden:

Hva er best av Tab x-tra, Pepsi Max eller Cola Light? Alle inneholder 0 karbo., men inneholder de ikke også koffein? og det skal vi vel ikke ha, eller?

Jeg blir noen ganger sykt sugen på cola, men hittil har jeg ikke unnet meg så mye som en slurk light-brus. Hva anbefaler dere? Jeg har selvfølgelig tenkt å teste ut om dette har noen innvirkning på Ketosen, men jeg hadde blitt glad for tips allikevel!


#2

Iset sa for siden:

noen tåler det, andre ikke. jeg drikker grape soda light eller sprite light hver dag, og går ned i vekt og har lilla stix. mens andre ikke kan røre et halvt glass engang før de går ut av ketosen. du må bare prøve deg frem:) drikk et glass og sjekk ketostixen i kveld feks.


#3

Kaja sa for siden:

Jeg får prøve meg frem en dag! Men nå har jeg så svak ketose at jeg ikke tør å helle i meg noen ting som helst utover det vanlige....


#4

Skorpia sa for siden:

Når det gjelder hva som er best,er de like ille eller like bra om du vil.

Så dersom du skal prøve,bør du vel prøve den du liker best.
Drikker selv lite av sånne ting,får diare. Men jeg liker pepsi max best så det hender jeg tar et glass av det:)


#5

magdalena sa for siden:

Hei! Har ikke peiling på om noe light brus er bedre enn andre.selv drikker jeg cola light lemon,og det påvirker ikke ketosen.Men har begynt å drikke mye vann med appelsin,sitron og lime båter i.Virkelig fresh smak!Og brus er jo ikke bra for tennene heller...


#6

litajenta sa for siden:

Jeg er grønn, men hva mener dere med "å påvirke ketosen"??


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.