< Tilbake til oversikten

Kuttet ut brus

Wenche Verdensfarer sa for siden:

Jeg har kuttet ut all brusdrikking i vinter, og det har hjulpet. Nå drikker jeg stort sett bare vann.
Selv kaffen har jeg begynt å drikke svart, istedet for sukker med melk og kaffe på (brukte mye sukker tidligere, for å si det sånn).

Jeg er ikke så flink med kostholdet enda, men har blitt bedre ihvertfall.

Idag så jeg resultater.
Fikk på meg en jakke i dag, som jeg ikke har fått på meg siden 2009. Helt herlig opplevelse og se at jakka som jeg ikke kunne kneppe igjen i fjor, nå passer perfekt.
Har dessverre langt igjen, før jeg når ønsket/nødvendig vekt, men selv jeg er i farta nå. :D Jeg ble så glad at gåturen min i dag, gikk i mye høyere tempo og oppoverbakker enn normalt, og jeg stoppet ikke en eneste gang for å ta igjen pusten. Jeg peste som en hvalross da, men jeg stoppet ikke.:visemuskl
Føler meg kry, men mest av alt overrasket.

dumidalia sa for siden:

:heia: :heia: Det er jo så gøy å oppleve slike fremskritt :)

Julie sa for siden:

Gratulerer så mye!! :heia:

Jabba sa for siden:

Kjempebra!!

Tusen takk. :stortsmil
Det er det aller første fremskrittet så langt, så det er jo stas når man ser at det funker.
Og nå er det vår også, så nå blir det mer gåing igjen også.

LIBBA sa for siden:

Så flott :)
Gratulerer :heia:

staghind sa for siden:

Hver gang en beskrivelse av endringen, er det alltid mye å snakke om rundt i verden.De er ikke fritatt. En uttalelse er vanligvis: "jeg endre nesten umiddelbart versjoner, såikke forvent at jeg skal date fortsette å angripe ...

Veggpryd sa for siden:

Ehh... hæ?

Hevingen sa for siden:

Så flink du er Wenche Verdensfarer! Flott at du stod på og gikk så hardt på. Det viser at du kan dette så godt.

surflover sa for siden:

Så gøy!
Flink har du vært!
Alle store skritt starter med ett lite ;)

Hei folkens. Nå har det gått ett helt år siden jeg var her inne sist, og jeg må tilstå at sommeren og vinteren som nå har vært i mellom, har ikke vært god mot meg.
Dvs. jeg har har hatt en del å stri med, så vekta har økt, og kondisen dalt.
Har ikke vært flink.
Men... ny vår, ny sjanse. Etter den vektøkningen, kunne jeg i går konstantere at jeg har begynt "å lette" igjen. Et par kg har jeg tatt av nå, og jeg ser at formen har blitt litt bedre igjen.
Håper dette ikke blir et mønster nå, at jeg går opp i vekt om vinteren, og så går ned litt av det igjen på våren.
Håper jeg nå klarer å gå ned til ønsket størrelse.
Har fått bedre motivasjon nå, nå som mannen min har begynt å gå ned i vekt også.
Så ønske meg lykke til.

LIBBA sa for siden:

Masse lykke til :heia:
Håper det går bra denne gangen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.