Nannah sa for siden:
tatt bort
Nannah sa for siden:
tatt bort
Nerthus sa for siden:
Jepp - har erfaring med noen år med diare ja :) Har chrons. Cirose - har ikke det noe med leveren og gjøre?
Jeg ble bedre på lavkarbo da - men jeg lurer på - drikker du noe som helst av lettbrus?? For jeg blir skikkelig dårlig av lettbrus, spesielt de sorte... jeg tror seriøst det er aspartamen som er farlig for meg... bare to-tre dager etter kutt er formen atskillig bedre, og magen også... Drikker ikke mer enn maks en halv liter pr dag, men det er tydeligvis nok for meg :)
Jeg er jo generelt dårlig for tiden, så både uvelfølelsen og kløe i beina høres kjent ut. Jeg måtte også ta B12-sprøyter i en periode, men etter endring av kosthold ble dette mye bedre (mulig det er noe B12 i ketolysetablettene - det har jeg ikke sjekket), og er pt på vei opp jern-messig etter en skikkelig dipp...
Føler VELDIG med deg... :klem:
kamp sa for siden:
Har du målt elestase og calprotektin?
Sothøna sa for siden:
Har ikke så mye peiling her altså, men har du noen gang fått sjekka gallen/gallestein Nannah ??
Den kan faktisk forårsake veldig mye tull med magen,
har jeg fått veldig god erfaring i med det siste :o
Sothøna sa for siden:
Håper ihvertfall du finner ut av, hva det nå er :ja:
:klem:
Nannah sa for siden:
Takk, Sothøna:) Det håper jeg også.. I går var en veldig slitsom dag. tror edt går litt bedre i dag.
kamp sa for siden:
Elestase er om kroppen lager nok ensymer for å bryte ned maten, kalprotektin er om du har en inflammasjon. Begge deler er avføringsprøver.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.