waka waka sa for siden:
Hva lager dere til lunsj dere som ikke har kjøleskap på jobben?
Eller lager dere salater og sånn "kjøleskapmat" likevel?
Jeg har begynt i ny jobb, og har ikke lenger mulighet for å legge mat i kjøleskapet..
waka waka sa for siden:
Hva lager dere til lunsj dere som ikke har kjøleskap på jobben?
Eller lager dere salater og sånn "kjøleskapmat" likevel?
Jeg har begynt i ny jobb, og har ikke lenger mulighet for å legge mat i kjøleskapet..
Elin_no sa for siden:
Jeg kjøpte en liten soft kjølebag (ganske liten altså) hos søstrene Grene. Ganske billig, og plass til både lunch og drikke. Den holder maten ganske kald og fin frem til lunchtid! :)
blåbær sa for siden:
Vi har kjøleskap på jobben, men jeg bruker det ikke. Syns maten holder seg godt nok i timene fram til lunsj. Det er uansett ikke snakk om sååå lenge :)
waka waka sa for siden:
Mannen foreslo det i ettermiddag faktisk... Men har så mye å drasse på i jobben med det som er...
Ellers et det kantine på jobben, men har skjønt at de fleste på min avdeling pleier å spise sammen nede på avdelingen. Så da vil jeg være litt sosial på ny jobb ;-)
Men klart, det er jo ikke mange timene til lunsj så det holder seg sikkert.
Evt stikke opp i kantina og ta med ned. Har ikke vært der oppe enda, så vet ikke utvalget.
mysil sa for siden:
Jeg har en stor matboks med romdeler fra tupperware, i den legger jeg et kjøleelement nederst og maten øverst. maten holder seg helt fin i mange timer :)
kamp sa for siden:
Jeg har alltid tatt med meg mat (både kjøtt og grønt) uten å sette det på kjøl, alltid gått fint. Selv i 30 graders varme i thailand har det holdt i 5 timer ;)
tkh sa for siden:
Har kjøpt meg matboks på Iherb som det er fryseelemet i, har kjøleskap på jobben, men har tenkt til å bruke dem når jeg jobber ute hos kunder.
Melusine sa for siden:
Dette er noe jeg har tenkt på flere ganger og funnet at; hva gjorde jeg før?
Jo, brødskivene med kjøttpålegg eller hvitost holdt godt de...hehe, og lunsjen jeg lager til ungene må jo være grei til tross for at jeg ofte legger i kyllingvinger, kjøttkaker, lapper, ost og pannekaker for de kommer seg i alle fall gjennom dagen uten magesjau :)
skogsmusa sa for siden:
Hei.
Jeg er postbud, og har ofte lunsjen liggende flere timer i varm bil før jeg spiser den.Nå som sommer sol og varme nærmer seg med raske skritt er det på tide og begynne å kjøle maten ned igjen. Jeg legger en flaske med vann i fryser´n og har denne som kjøleelement samtidig som jeg har godt og kaldt drikke til turen.
Herlig med sommer igjen. :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.