< Tilbake til oversikten

Håkkei...

MonaLita sa for siden:

Har vært helt borte fra lavkarbo nå i 2 mnd. -Spist det jeg har hatt lyst på, og da snakker jeg nok om at jeg har spist ALT for mye av sjokolade, chips og bakervarer... Begynner nå (i dag) litt motvillig igjen og prøver å komme meg i ketose..
Har gått opp 1,5-2 kg siste mnd, og nå har jeg så dårlig samvittighet overfor meg selv!
Gladnyheten er at jeg har inspirert mange, har to venninner som har gått ned hhv 10 og 17 kilo siden nyttår :D

En ting jeg har merket er at når jeg har spist bakervarer har jeg fått utrolig vondt i magen (og luft!). Sover dårligere og er trettere (motstridende? ja..). Så hvorfor er det da sååå vanskelig å komme i gang igjen!?!? Har 12 kilo igjen til målet (ticker er IKKE oppdatert...)--- wish me luck :D

Dropset sa for siden:

Gjort er gjort og spist er spist. Klart du klarer dette! :heia:

aktivjente sa for siden:

Gjorde omtrent det samme som deg. Tok meg ei stund å "tvinge" meg tilbake i Ketose, men til slutt bare hoppa jeg i det. Tok 1- 2 dager, så var jeg i ketose - og da kom alle de artige bivirkningene tilbake; godt humør, mer energi, føler meg lettere i kroppen, mindre oppblåst mage m.m :D. Tenk at man kan glemme det!!

Nå kan det ta ei stund for kroppen å omstille seg igjen, så ikke vent deg den store vektnedgangen med en gang (skjønt - det er da helt individuelt). Uansett; du har jo klart det før, så du klarer det nå også :D Lykke til!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.