lottesinverden sa for siden:
Jeg har lagd en ukeplan med hva jeg skal spise denne uken. Hva syes dere? Noe som burde tas bort/legges til???
Er veldig usikker på proteinshaken. Har aldri drukket det før, og er usikker på når jeg skal ta den
lottesinverden sa for siden:
Jeg har lagd en ukeplan med hva jeg skal spise denne uken. Hva syes dere? Noe som burde tas bort/legges til???
Er veldig usikker på proteinshaken. Har aldri drukket det før, og er usikker på når jeg skal ta den
Bestemamma sa for siden:
Der var det ikke mye fett, gitt...:(
Bixi sa for siden:
Står at du prøver deg på Ketolyse, og det jeg har fått med meg ang ketolyse er vel at det skal være myye mer fett. Smør, rømme, fløte, majones og så videre. Til alle måltid. Fordelingen skal vel være ca 70e% fett, correct me if im wrong, og dette er vel langt under det er det ikke?
TrillTrall sa for siden:
Det er jo ikke ketolyse med masse knekkebrød, fullkornspasta og bønner? Og hvor er fettet?! Jeg hadde nok sultet på den menyen der er jeg redd...
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Sorry - vil ikke si det er noen ketolysemeny. Hvor er fettet?? Og pasta, knekkebrød og melon hører ikke til der....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.