< Tilbake til oversikten

Ketjap woksaus?

Sjokoholiker sa for siden:

rema har denne gode wok sausen, ketjap-sesam heter den. men står nada nix om karber eller noe. Noen som har vært borti denne og har peiling skal tro?:)

arnakristin sa for siden:

Bare en kjapp googling og her er svaret:
Næringsinnhold (pr 100g)

Energi (KJ / Kcal)- / -Protein1,4gKarbohydrater21,9g (of which is sugars: 16,8)Fett1,7g (of which saturates: 0,2g)
www.haugen-gruppen.no/produkter/7502/19723/19574/19535/woksaus_ketjap_sesam.aspx

Ikke noe jeg ville ha brukt på ketolyse.

aaahhh google jaa:flau:

takk:)

TrillTrall sa for siden:

Men en woksaus er vel ikke noe du bruker mengdevis av? Et par ss veier ikke mange grammene og da blir det ikke mange karbene heller. Det må jo sees i forhold til hvor mye man spiser av det, mener jeg.

njaaa, tror jeg fint brukte hele flaska før you see:p også ei boks kokosmelk. mmmmm må finne noe lignende ser jeg:D

arnakristin sa for siden:

Ja, men jeg ser hvor kh kommer fra og for mye sukker for meg, i alle fall når jeg er på ketolyse.

TrillTrall sa for siden:

Såpass... Når jeg lager wok har jeg bare på f.eks. 1 ss soyasaus, 1 liten klatt østerssaus + litt sitronsaft og chilipasta. Det setter smak så det holder! :sikle:

kanskje jeg må prøve ut det!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.