kiril sa for siden:
ser dette ok ut?
Protein: 361kcal, 27E%
Kolhydrater: 21kcal, 2E%
Fett: 932kcal, 71E%
Totalt: 1314kcal
nå har jeg regnet mangen dager og det er så si det samme resultatet jeg får...så håper det ser ok ut
kiril sa for siden:
ser dette ok ut?
Protein: 361kcal, 27E%
Kolhydrater: 21kcal, 2E%
Fett: 932kcal, 71E%
Totalt: 1314kcal
nå har jeg regnet mangen dager og det er så si det samme resultatet jeg får...så håper det ser ok ut
Nerthus sa for siden:
Tja, er du mett og fornøyd? Har vektnedgang og energi? Bare 5 gram karbo på ketolyse er vel litt lite, kan du øke på med litt grønnsaker? I tillegg ville jeg spist litt mindre protein og litt mer fett istedet - men som sagt, har du vektnedgang, er mett og fornøyd og livet er strålende ellers ;) - ikke gjør endringer :)
kiril sa for siden:
ja jeg er mett og fornøyd, har fått inn i en periode der jeg er litt lei grønsaker, men det kommer vell tilrette om ikke så lenge, spiser avokado og agurk for det meste....
Nerthus sa for siden:
Avokado er fint - agurk er jo bare vann ;) Prøv og finn litt inspirasjon til andre grønnsaker og andre tilberedeningsmetoder, det er mye spennende og finne på med grønnsaker! Lettstekt asparges rullet i spekeskinke med litt parmesan på (kan også marines i chili-olje først), stekt champignon i smør, salt og pepper og en lite ts worchestershiresaus i panna før du tar de opp, blomkålris/-mos, rosenkål, KÅL! kok eller lag feks coleslaw til stekt kjøtt osv osv :) Hver gang jeg blir litt matlei går jeg på søk i gamle kokebøker og på nett. Det meste kan gjøres lavkarboish ;)
Liker du ikke grønnsaker, lettkok de, del opp i små biter og bland feks i kjøttdeiggryta som du skal gratinere.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.