Kanutten sa for siden:
Jeg har de siste seks ukene, tre ganger i uken, gått til behandling hos manuellterapaut. Det har resultert i en vektoppgang på 4-5 kilo! :eek: Nå skal det sies at jeg i en uke innen det samme tidsrommet har drukket endel pepsi max for å teste ut om juksesukker er ok for meg sånn vektmessig. Resultatet er som sagt 4-5 kilo OPP! Jeg har gått ned 2 kilo igjen etter at jeg kuttet pepsien, men hvorfor har jeg gått opp grunnet behandlingen??
Jeg spiser det samme som jeg alltid har gjort, er litt mer aktiv enn det jeg var. Manuellputten sa noe om at musklene i kroppen var så stive og stramme at jeg måtte regne med at endel energi kom til å bli frigjort. Jeg trodde han mente at jeg skulle føle meg sprekere og mer opplagt, men kanskje denne frigjorte energien er energi som legger seg på sidebeina??
Noen som har erfart det samme?
Han mente også at kroppen min agerte som om den var på konstant joggetur.. Kanskje kroppen etter behandlingene har funnet ut at den IKKE er på joggetur og derfor ikke forbrenner like mye lengere? Noen som vet?? En annen ting som er rart er at manuellputten begynte løsne på musklene mine så har jeg begynt å samle vann igjen?!