Labomba sa for siden:
Jeg har gått ned 9 kilo!!!!!!!!!!!:D
Endelig er jeg i gang og dette ga meg virkelig inspirasjon til å fortsette. Nå skal det bli enda lettere å begynne på tredemølla på mandag. Heldige meg :p
Labomba sa for siden:
Jeg har gått ned 9 kilo!!!!!!!!!!!:D
Endelig er jeg i gang og dette ga meg virkelig inspirasjon til å fortsette. Nå skal det bli enda lettere å begynne på tredemølla på mandag. Heldige meg :p
Supah sa for siden:
WOW! Gratulerer :) Fantastisk bra nedgang. Lykke til videre!
Regret sa for siden:
Så fantastisk bra! Gratulerer! :D
Labomba sa for siden:
Tusen takk Supah og regret :) Deilig med oppmuntring, det trenger vi alle. Lykke til begge 2 :p
monja sa for siden:
For en fantastisk nedgang du har hatt. Knallbra!!!
mamz sa for siden:
Kjempebra :heia: Stå på videre:D
LIBBA sa for siden:
Det var noe til start :)
Virkelig knallbra :heia:
Labomba sa for siden:
:love::klem:Tusen takk. Ja endelig løsner det her. Har jo prøved denna kuren 2 ganger før og da har det gått møe treigere, og det har gjort at jeg ga opp etter nedgang på 3-4 kilo på 2-3 måneder.
Denna gangen har jeg kutta ned på salat, for jeg reagerer på rå grønnsaker. Elsker salat, men må ta hensyn til det. Spiser vitaminer og mineraler og møe kjøtt istedet.
Whatever works for you, må jeg jo bare konkluderer med.:D
kthnk sa for siden:
Ååååå du er heldig!!
Jeg har gått ned ca 4 kg på snart seks uker. Er ikke ille det, men jeg misunner virkelig dere som får en sånn bra start! :mad: Det står litt bom fast for meg nå (200 g på de to siste ukene), så jeg driver å eksperimenterer litt. Har økt karbs til 20-25 pr dag disse to ukene (fremdeles ketose), samt økt kcal noe, men det hjalp ikke noe at all på vekten. Skal nå prøve mindre kh tenkte jeg, og litt mindre kcal. Og å spise "renere", i form av kun kjøtt og egg og fisk og smør og litt grønnsaker.
Hva spiser du sånn generelt? Kun egg, kjøtt, fisk og fett? Kunstig søtning? Meieriprodukter? Hvor mange kcal ligger du på sånn omtrent?
Labomba sa for siden:
Jeg spiser brød kjøpt fra "spisdegslank.no" 2 skiver hver dag, tynne sådan, og ellers alt du nevner over, men jeg teller ikke kalorier. Jo mindre bearbeidet, desto bedre. Steker kylling selv, så får jeg de kryderne jeg liker og vet hva de inneholder. Ellers liker jeg veldig godt spicy mat, så det meste krydres med chili og annet hot krydder. Masse vann, og masse funsaft. Min. 2 liter om dagen. Det funka for meg. Får håpe du finner ut av hva som er best for deg! Lykke til.:)
Engledans sa for siden:
wow:) kjempebra. du har virkelig jobbet med dietten din.
Frøken Scott sa for siden:
Bravo! :p
lillepercille sa for siden:
Skikkelig inspirerende :) Har selv gått ned ca 3-4 kilo på ei uke, og tror nesten ikke det er sant:D. Har jo ikke vært noe sulten eller no. Håper det fortsetter! Go strong!!
Labomba sa for siden:
:p Takk for det.
Vi har jo allesammen vært borti at det har gått bra noen uker for deretter å stå litt i stampe, eller gå ned litt tregere. Møe tregere her for min del nå, men gir ikke opp. Har bestemt meg for at jeg ikke skal sutre før det har gått 6 mndr.
Er jeg helt oppgitt over at det går tregt leser jeg andres possitive innlegg, og lar de negative hvile litt. Ikke det at jeg ikke vil støtte andre, men orker ikke hylekor om hvor fælt det er:p Er jo ute etter å løfte meg selv opp og videre, og synes ikke jeg er noe god på det hvis jeg sutrer.
Nei, detta skal vi klare folkens!!! :p:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.