< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og easy life ...

mega sa for siden:

Jeg har begynt på easy life (kosthold med shakes i starten for en kick start) lurer på om det er noen her inne som har erfaring med dette? drikker jeg 5 shake om dagen får jeg i meg 52.1 g...(sukkerarter utgjør 18.7g og laktose 1.2g) -de mener at man ved kun å drikke shake eller suppe skal være i ketose, noe som er helt uaktuelt for min del, jeg må ha mat, men passer på å spise lavkarbo... shaken inneholder lite kalorier 540 pr dag....

-jeg er i ketose, men er det den lave kaloriinntaket som skal sørge for vektnedgang, for bør man ikke ligge under 15-20 karber daglig???

noen andresom har erfaringer med easy life?

Minni1 sa for siden:

Jeg har vært på easy life for noen år siden. Syns det var hlet topp. Drakk kun shaker en uke, neste uke spiste jeg et måltid med kylling el. fisk resten shaker... De neste månedene spiste jeg tre måltider pr dag + en shake eller to i løpet av dagen.

Jeg visste ikke noe om lavkarbo den gangen men det funket slik jeg gjordet det.

Jeg tror at det lave kalori inntaket er noe av grunnen til at man går ned i vekt. Vi hadde noen på kurset som hadde fysisk krevende jobber og de ble anbefalt å få mere energi i seg uten at jeg kan huske hvordan de gjordet det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.