simmons sa for siden:
Heisann alle sammen
Må si at dette forumet er fantastisk bra på alle måter for oss som vil kvitte seg med litt kg. Meg selv starta for ca en mnd siden med ketogen mat. Har siden den dagen stort sett lest meg til alt jeg lurer på av ting og tang her inne. Jeg er i siget og har gått ned 9 kg så da er jeg halveis til "målet" :D
Etter en tøff første periode på ca 10-12 dager, mye hodepine og kroppen skrek konstant etter karbo, snacks etc så ga jeg nesten opp. Men jeg ble beroliget av mange her inne som skrev at dette går over og joda det gikk over. Trives med dette nå og har ingen store problemer med å takle hverdagen. Var egentlig litt skeptisk da jeg har en hard fysisk krevende jobb men det ser ut som det bare slår positivt ut. Men jeg er fremdeles skeptisk på ting som jeg kunne tenkt meg litt av feks en lørdagskveld. Har kune drukket vann og kaffe nå en mnd, ikke rørt noe av sukkerfri brus, saft etc. Hører en del drikker cola zero her inne men er fremdeles meget skeptisk til dette og jeg lurer på om det er grunn til og være det? Si 2 glass på lørdag.
Kunne tenkt meg ett bra svar på Zreo gåten pluss denne her : (sjokolade som inneholder 52g karbis,
Sukkerfri Hvit Sjokolade
Vekt: 75 g
I alle våre sjokolader har vi erstattet sukker med Maltitol, som er et naturlig
søtningsstoff som utvinnes av korn. Maltitol gir betydelig lavere energi enn sukker, er tannvennlig, glutenfritt og har ingen farlige bivirkninger.
Ingredienser: Søtstoff (maltitol), kakaosmør, tørrmelk, inulin, emulgator (soyalecitin) og aroma (vanillin).
MIN. 26 % KAKAOINNHOLD
Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 461kcal, Protein 5 g, Karbohydrat 59 g (hvorav sukkerarter 9 g og sukkeralkoholer 50 g), Fett 32 g.