< Tilbake til oversikten

Hvor mye bruker du på klær i måneden?

mofe sa for siden:

Lurer jeg på.. :)

For jeg har SÅ utrolig lyst på nye klær nå, trenger det såååårt. Også kom jeg på at jeg ikke har kjøpt meg noe nytt siden oktober :eek: :eek: Det er jo økonomien sin skyld... Til høsten får jeg heldigvis MYE bedre økonomi, da jeg blir ferdig med endel lån og annet dill i sommer.. DET skal bli så utroooolig deilig.. ingen som har lyst til å være med på shoppingtur til København til høsten, vel? ;)

Da jeg hadde fast jobb, og tjente godt med penger, tror jeg at jeg brukte rundt en tusenlapp på klær i måneden.. men har liksom inntrykk av at folk bruker enda mere enn det..??

Mila sa for siden:

Akkurat NUH blir det nok 200-500 kr ja... for atte... må ha nye og mindre klær hele tia joo:D , men pleier ikke handle så mye da...

LilNoor sa for siden:

For meg er det under 200 kr for tiden. Egentlig handler jeg ikke mye ellers heller. Men, siden jeg nå har fått god plass i buksene mine, så kjøper jeg ikke noe før jeg kommer i de gamle buksene mine. Jeg har bukser for alle størrelser opp til 52! :p Og siden jeg er på en gartnerskole, så er utseende mitt ikke SÅ viktig, så da holder jeg meg til et belte, frem til jeg har gått ned noe mer i vekt. ;)

Og når jeg er en gang i størrelse 42 (mitt mål) da har jeg bæreposer full av klær. Men de er ca 7 år gammel, så spørs om jeg fortsatt vil gå i dem! :lol:

Amica sa for siden:

Jeg kjøper meg aldri klær lengre..Hehe, blir i rykk og napp. Hovedsakelig pga pengene, som du sier Mofe. Jeg fikk meg i midlertidig en bukse for 2 uker siden, og damåtte mamma sende penger :D Ellers hadde jeg fortsatt å gå i di hullete buksene..:rolleyes:

Kalorine sa for siden:

Jeg EEELSKER klær, og har alltid kledd meg kult og moteriktig selv om jeg har hatt noen kg for mye til tider. Men nå under slankeprosessen har det blitt mindre, men har i det siste kjøpt noen fine, dyre ting som neeesten passer, som henger i skapet mitt som motivasjon.

Et godt tips til dere som ikke vil kjøpe nye klær fordi dere går ned i vekt og alt blir for stort etter to uker: Kjøp omslagstopper! Mye av dem i butikkene nå, og de kan "snøres" inn etterhvert som du går ned.:D

Daizy sa for siden:

Jeg elsker også klær :) Skulle gjerne shoppet og shoppet døgnet rundt! Og selvfølgelig hatt myyye mere penger ;)

Det 'værste' i vektnedgangsprosessen er for meg bukse problemet. Alle min kule dongeribukser blir saggete og sitter ikke så fint lengere (som egentlig er kjempebra selvfølgelig!!). Vil jo heller ikke kjøpe bukser nå når jeg enda ikke er 'ferdig' :)
Så hva gjør jeg?? Syr inn, kokvasker på 95 grader og tørker de i tørketrommelen! Hjelper bare litt det da, men men

Kalorine - omslagstopper er et supert tips! Og det er jo kjempekult også :D

Aline sa for siden:

jeg har skaffet meg omslagstopp :D hva jeg bruker i mnd? aner ikke men det varierer veldig. !!

:)

Muskat sa for siden:

Har dere lagt merke til snøværet på vestlandet i går og i dag? Det kommer av at jeg var i Bergen i helga og kjøpte verdens lekreste lyse vårdrakt med hvite og sorte sko til og matchende strømpebukser. Og to kortermede topper. Bare utrolig elegant, og akkurat passe uten problemer, og jeg bare må finne en anledning til å sprade rundt og ta meg godt ut!

Så da begynte det å snø og blåse. Ikke noe solskinn og tur ut med lekkert antrekk her med det første.

Muskat

Albertine sa for siden:

Jeg bruker null kroner i måneden jeg. I ti av årets tolv måneder kjøper jeg ingenting siden jeg bor på et gudsforlatt sted uten ordentlige klær. Men når jeg er i en storby.... Gleder meg til å dra hjem på fredag, for da skal jeg shoppe! Og da må jeg kanskje forandre svaret mitt litt også...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.