|Ingrrid sa for siden:
Til bursdagen min lagde jeg aatinka's verdens beste ostekake og tok bilder av prosessen, det gikk ikke helt som det skulle, men resultatet ble bra :)
Med bilder her!
|Ingrrid sa for siden:
Til bursdagen min lagde jeg aatinka's verdens beste ostekake og tok bilder av prosessen, det gikk ikke helt som det skulle, men resultatet ble bra :)
Med bilder her!
TigerTove sa for siden:
Den så rålekker ut! Skal testes ut til hælja :)
krisil sa for siden:
Hei!
Tenkte å prøve denne til helga, men bare lurte på om du noen gang har prøvd den med mandarin-og-ananas-kremost?
BenteR sa for siden:
Den så rådeilig ut. Ene guttungen sikla omtrent i hodet på meg da jeg viste ham bilde av denne kaka:D
Skal få stable litt energi på bena og så blir det kakelaging hos oss.
|Ingrrid sa for siden:
Har ikke det, men det hørtes veldig godt ut, og så fremt den ikke endrer seg i smak i ovnen så er det sikkert kjempegodt :)
aatinka sa for siden:
Stekte du det andre laget? Når jeg lager denne så blir den også litt brun på toppen, nesten som det første laget.
Fine bilder, jeg må prøve å få tatt bilder neste gang jeg lager den. Men jeg er ikke noe flink til å pynte, så min blir ikke like pen :)
|Ingrrid sa for siden:
Joda, jeg stekte den i 10 min på 250 grader, ble ikke som fyll 1 nei, merkelig...
Tusen takk for oppskrift forresten :) Har du oppskriften på en blogg linker jeg gjerne til det, har bare linket til lavkarbo forumet
aatinka sa for siden:
Det er nok fordi jeg pisker rømmen også, du rørte bare med gaffel så vidt jeg leste. Kan sikkert bruke miksmaster også - rømmen blir kremaktig i kjøkkenmaskinen. Men det spiller tydeligvis ikke stor rolle siden din også ble god. Det er vel det viktigste :)
Jeg har ikke noen lavkarboblogg og har bare lagt ut oppskriften her. Originalen er med sukker og kjeks, jeg har bare "konvertert" den. Jeg bruker mange av oppskriftene her, så jeg er glad for å kunne bidra :) Og så er det moro at flere prøver oppskriften!
halkatlala sa for siden:
naaam :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.