torillvh sa for siden:
Er det noen som bruker Stevia som sukkererstatning?
0 kalorier, 0 karber...
Link: www.serwisbb.com/stevia/?gclid=CN-098il-acCFQWDDgodQXWWrg
torillvh sa for siden:
Er det noen som bruker Stevia som sukkererstatning?
0 kalorier, 0 karber...
Link: www.serwisbb.com/stevia/?gclid=CN-098il-acCFQWDDgodQXWWrg
lifejack sa for siden:
Ja, vi er mange her inne som drar nytte av stevia som søtningsmiddel.
Bruker du det selv også? Eller spør du fordi du lurer på hvordan det er å bruke? Eller hva?:)
torillvh sa for siden:
Jeg har ikke brukt Stevia enda, har ikke visst om det før nå. Har ikke sett det omtalt før heller, derfor lurte jeg litt. (Er fersk i forumet her da..)
Da tror jeg at jeg kjøper det og prøver....
Engledans sa for siden:
Jeg har denne www.iherb.com/NuNaturals-NuStevia-NoCarbs-Blend-3-5-oz-98-g/4891?at=0 og er kjempefornøyd, bruker den hver dag,ikke ettersmak, og KJEMPEBILLIG.
Lykkelig sa for siden:
Er til salgs på plantasjen også. Var ikke mange kronene. Husker ikke hvor mye.
Engledans sa for siden:
På plantasjen???
Ja der har de mye annet som ikke hører til hagestell, så:)
Lykkelig sa for siden:
altså som i en plante altså. Var ikke store busken. På størrelse med en julestjerne kanskje?
surflover sa for siden:
Jeg bruker Stevia i baking, drikke og mat.
Her er pulverform
Her er i flytende form med deilige smaker!!! Kan brukes i vann, bakst, sjokolade, kakekremer osv osv...
Har du ikke handlet på Iherb før, så anbefaler jeg deg det! Masse penger å spare på dette :) Men til advarsel: Du kan risikere å bli hekta! ;)
Billigste frakt koster 4$ (hvis pakken er under 1,3 kg) Ellers så kan du betale 10$ for raskere frakt og tyngre vekt der ;)
Bruker du i tillegg koden min under her får du 5$ avslag første gang du handler. Iherb promoterer seg selv ved å gi kundene sine koder som de kan videreformidle. av dette får man selv en tiny liten fortjeneste, men nok til at man en gang i mnd får noen dollar avslag selv ;)
Du kan se her på bloggen min hva jeg har handlet tidligere:
linasbloggerier.blogspot.com/2011/03/iherb-shopping-tips.html
God handel!
Engledans sa for siden:
Å ja:D:D:D
TiingeLiing sa for siden:
Dersom du ønsker å reklamere for nettsiden din så ta kontakt med admin her inne.
Georgine
Moderator
surflover sa for siden:
Qute er fjernet av moderator
den nettsiden fungerte i allefall ikke...
meretely sa for siden:
Hei,
Jeg har brukt Stevia i flere år, og kan varmt anbefale det. Bruker det f.eks. i syltetøyet mitt på høsten, sammen med bittelitt sukker. Blir kjempegodt!
Pulver til forskjellige typer mat, dråper til te, sauser osv.
Jeg har kjøpt fra [url]www.naturlegemiddel.com[/url], flytende og Sweet stevia orginale. Det virker litt dyrt, men jeg har ennå igjen etter ett år!! Trengs bare små mengder.
Jeg dyrket i begynnelsen Stevia selv. Mitt råd er; dropp planten og kjøp ferdig.
Saphire sa for siden:
Spørsmål, haster litt med svar:rolleyes:...
Jeg skal lage sjokoladekake, men har ikke sukrin, ku stevia. Er det noe problem å bare droppe eks 120 g sukrin og ersate med 1/4 teskje stevia??
lifejack sa for siden:
Regner med at det er for sent å svare nå, men.
Sukrinen har jo ofte også som funksjon å gi volum til kaken, så det vil kunne være et problem ved å bytte den fullstendig ut med stevia. Det kan også være vanskelig å få god smak hvis du bare bruker stevia som søtning. Her er det veldig smak og behag selvfølgelig, men personlig synes jeg ofte ting blir bedre hvis jeg bruker en kombinasjon av sukrin og stevia (og vet andre her inne sverger til splenda og sukrin bl.a.), men håper i hvert fall at hva enn du endte opp med å lage ble godt!!!:)
Saphire sa for siden:
Havnet med å lage sjokolademuffins, men det smakte ikke noe serlig, tørt og lite sjokoladesmak:p
lifejack sa for siden:
Hehe, been there done that;) Man kan vel ikke alltid være like heldig med bakingen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.