< Tilbake til oversikten

Gifter meg om 4 mnd

body-olga sa for siden:

Hei:)

Jeg har lenge lest inne på sidene her, men nå skal jeg virkelig starte for fullt med lavkarbo livet mitt...

Målet er bryllupet mitt som skjer om 4 mnd. Jeg veier 81 kg, og skulle gjerne gått ned litt, for jeg føler meg slett ikke vel.

Mitt spm til dere er, har dere tror på man kan miste noen kg på denne tiden? Hvor mye trener dere, eller trener dere noe overhodet i tillegg til denne livsstilen? Hvor mye fett skal man få i seg pr dag ca? Og, esekel brødet man kjøper på helsekost, kan man spise en sånn hver morgen, skiven er så tynn som man overhodet klarer skjære den med kjøttoppskjæremaskin...

Som dere skjønner, kan jeg ALT for lite om lavkarbo, selv om jeg har lest mye om det, står det så mye forskjellig i blader på nett osv...

Håper på svar:)

Kitt sa for siden:

Hei og grattis med forestående bryllup!:D

Klart du kan gå ned en del på 4 måneder! Dersom du virkelig går inn for det på en skikkelig måte, er det ikke noe problem!

Jeg foreslår at du leser denne nybegynner- tråden aller først og tenker på hvilken filosofi du tror passer for deg!

Lykke til!:)

body-olga sa for siden:

Takk for svar:) Da skal jeg jammen meg prøve gå der inn å lese litt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.