< Tilbake til oversikten

Lillebror har kommet!

Fredrikke07 sa for siden:

Onsdag 23. mars kom lillebror til verden! Velskapt og helt nydelig!
Det ble keisersnitt, så har vært på sykehuset i fire dager. Nå koser vi oss hjemme og formen er overraskende bra:)!

Har ikke levd lavkarbo siden han kom til, men passe sunt:)! Skal nok snart over på lavkarbo igjen, men tenker ikke så mye på mat for øyeblikket;)! Og er snart nede igjen på den vekta jeg hadde før jeg ble gravid, 2,5 kilo igjen, de blir nok borte med amminga:)!

Cyan sa for siden:

Gratulerer :blomster:

monja sa for siden:

Gratulerer masse med lillebror. Nyt barseltida :love:

Aline sa for siden:

Gratulerer! :klem:

KarMa40 sa for siden:

Grattis med babymann!! :D:D:D

ThereseA sa for siden:

gratulerer så mye :) * så missunnelig*

Konkelimonke sa for siden:

Gratulera så mykje med bebiiii:):) det er så koseleg! Gler meg til lillebror kjem her i huset men satsar no helst på han held seg innomhus fram til juli;)

Kosa deg så godt du kan:) (og det seier eg fordi det er ikkje alltid berre berre med ny sjef i hus, ikkje vondt meint:))

Bøtt sa for siden:

Åh:):hearts: Gratulerer så masse:blomster:

Treningsfrik sa for siden:

Gratulerer masse med veslegutten. Skulle ønske jeg var kommet så langt, men her blir det ikke baby før i juli en gang.

Jeg håper på vanlig fødsel, men er redd det blir keisersnitt da morkaka ligger litt kinkig til, det vår vi vite om fire uker. Jeg er redd for formen etter en så stor operasjon, men det høres jo ut som det har gått greit for deg i allefall.

Kose deg masse nå og ikke tenk altfor mye på kosten. 2,5 kg er jo ikkenoe :-)

Fredrikke07 sa for siden:

Tusen takk alle sammen:)!

Koser meg virkelig om dagen, den lille har veldig godt sovehjerte om natta, bare våken en gang pr. natt, det hjelper på energien:)! Og så er det helt annerledes med baby andre turen, bare kos nå som man føler seg trygg på det meste:D!

Konkelimonke og Treningsfrik: Håper tiden fremm til juli går fort;)!

Hadde planlagt ks denne gangen, og i motsetning til til forrige gang da det ble hastesnitt etter 1 1/2 døgnn i fødsel, er formen upåklagelig. har nesten ikke vondt i såret lenger heller, og de få smertene som er, er veldig milde!
Har brukt smertestillende forebyggende, slik at jeg har sluppet unna de store toppene. Det har nok hjulpet masse!
Ellers har jeg tatt det en del med ro, for gjør jeg for mye (les husarbeid) har det blitt litt vondere.
Så ikke gru det for mye Treningsfrik, om det skulle bli ks;)!

LIBBA sa for siden:

Å, så koselig :)
Gratulerer så mye :blomster:

Sol-Angelica sa for siden:

Gratulerer så masse med det lille nurket :)

bigmum sa for siden:

Ååå, hipp hurra og gratulerer til dere :) Så koooselig!
Nå gleder vi oss noe heeelt utrolig til snuppa kommer, nå er det 12 dager igjen til termin, men satser alt på at det skjer noe SNART!!
Kos deg så masse med lillegutt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.