Jeg har for første gang brugt diet.no i dag - og er faktisk lidt begejstret for det ;).
Men nu siger den jeg har spist 28,25 kh i dag - syntes jeg ikke kan passe.
Opdager så at Avocado står til at indeholde 11,7 kh pr. 100 gram :eek::eek::eek:.
Det må være en fejl tænker jeg - men alle de netsider jeg har kigget på siger det samme :eek:, min kalorietabel gør også - vil det sige at der er en fejl i ketolysebogen, hvor der står 1kh pr 100 gram ???.
Håber det ikke, men forklarer bestemt en masse for mig, ifht. manglende vægttab, og sikkert for mange andre.
Tak :blomster:, nu er jeg rolig igen :) - havde nær fået et chock.
[size=3][/size]
Havde søgt herinde, men i skriver Avokado med K, og jeg med C, så fandet ikke noget da jeg søgte :confused:.
[size=3][/size]
Ved du om der er flere af den slags "overraskelser" ??.
[size=3][/size]
/Helle
[size=3][/size]
hehe!
Jeg kommer ikke på noen i øyeblikket. Men alle "måler maten forskjellig". Feks er det noen som ikke måler karb i smør ( 1 gr kh pr 100 gr smør) eller som ikke måler i egg - sistnevnte er det endel forskjellige meninger om karbinnholdet i. Og sjampinjong feks... på diett.no er det smasse karb i sjamoingjong, mens jeg operer med 0,3 kh pr 100 gr sjampinjong. Så det er nok lurt å kryssjekke karbinnholdet flere steder ;)
Uha, der er meget at holde styr på, når første man begynder at tæller karbo :confused:.Tak - dejligt du deler din viden :).
[size=3][/size]
Nu kommer det bedste så lige - jeg ville skrive avocado ind i diett.no som en opskrift, så jeg fik rigtig antal karber ind.
Men nogen havde lagt den ind med rigtig antal :eek: - skulle skrives med K derinde også jo GGGGG.
Hvor dum har jeg lov at være :cool:, håber mit norske bliver bedre efterhånden :p.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.