Jeg er ny her men fulgt dette forumet en liten stund nå.
Jeg har begynt på en keto diett.
dette resulterte i 2 kg per uke cirka +- d ajeg har holdt meg under 15g kh
i 3 uka stoppet det helt har ikke godt ned et gram snarere godt opp nærmere en halv kilo (0.3) på en uke . har hatt utslag på sticksa og holdt dietten
Dette er fryktlig frustrerende da jeg regnet med hvertfall 1 kilo.
da jeg har 30+ og ta av .
Jeg må innrøme at jeg ikke er stor fan av grønt som brokoli osv , og har fått beskjed om at det skal hjelpe forbrening.
Jeg har heller ikke tatt noe form for tilskuds tabeletter.
Men dette funket fint de første 2 ukene .
rett før jeg startet denne kuren kjørte jeg en 1.5 uker med nutri lett schakcs mistet 3 kilo på det.
Er det noen som har opplevd og stoppe opp i vekt tapp etter bare 3 uker ???? eventuelt er det noen som har noe råd / forslag da dette ødelegger min motivasjon fullstendig.
Setter stor pris på alle tilbake meldinger .
Ps Beklager alle skrive feil .(jeg vet det er en del )
en liten vektstopp i 3. uke er ingen stagnering og ingen grunn til å begynne å forandre på ting:) Det skjer med maaaaange. Gi det noen uker, så løsner det sikkert:)
Anbefaler at du tar tilskuddene nevnt i ketolyse-boka, passer på at du drikker nok vann og prøver å få i deg rundt 15 gram karbo i grønnsaker hver dag. Fordel det på flere måltid da blir det ikke så overveldende :)
Jeg vet ikke om du trener el er i aktivitet, 30 kg er tungt - I know - men kanskje du kan få kommet i gang med en gåtur hver dag? Trenger ikke begynne på 30 minutt - begynn med en runde rundt kvartalet og øk på etterhvert :) Evt sykle om det foretrekkes :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.