< Tilbake til oversikten

Hvor selger de egentlig Atkins-produkter?

Kalorine sa for siden:

Når de ble lansert sa de jo at de skulle komme i helsekostbutikker, dagligvare og kiosker. Men her i byen er de vanskelige å få tak i. Alle de 3 helsekostbutikkene har i beste fall begrenset utvalg, i dag fant jeg ikke advantage bar hos noen av dem (bare endulge-sjokolader). Fant til slutt en eneste advantage på en Rimi-butikk.

Fikk et Vita-reklameblad i posten i dag, visste ikke at de førte Atkins? Har de stort utvalg?

elian sa for siden:

Her selges det på

Rema 1000 (Morning shine frokost bar's, Advantage bar med hasselnøtt eller sjokolade og melkesjokoladen.)

Narvesen (Advantage bar med sjokolade og den mørke sjokoladen med nøtter i.

Ica (Morning shine frokost bar's, Advantage bar med hasselnøtt eller sjokolade og melkesjokoladen.) De har også Lindberg barene, enkeltvis og i 5pk.

Daizy sa for siden:

Her selges atkinsprodukter på rema, narvesen, life, vita, rimi (bare barer). Det er jo ikke så mange atkinsproduker som er lansert i norge (er det vel??). Så vidt jeg vet er det barer (diverse), shake mixer og bake mix.

Prøv å snakk med lifebutikkene, er jo mulig det blir fort utsolgt. Det skjedde iallefall her. Jeg skulle bort å kjøpe atkinsbarer, de var utsolgte, men skulle få inn neste dag. Jeg dro bort neste dag, men da hadde det allerede vært en fyr der og kjøpt HELE esken som de hadde fått inn :(

mofe sa for siden:

deli de luca! :ja:

Amica sa for siden:

Hum..ikke funnet noe som helst annen enn Nutrilett bar her i Trondheim. Men Mofe har visst (?). Er sikkert,men jeg leter bare på feil sted. Finner ikke Fedon brødet en gang, og vertfall ikke noe pizza eller pasta :(

mofe sa for siden:

Har ikke vært i Trondheim på mange år jeg, så... der tar du nok feil :)

Amica sa for siden:

Åh, det du skrev over minner meg om en cafè her i Trondheim ;)

Kalorine sa for siden:

Har ikke sett produkter på Rema 1000-butikkene her, bare bøkene.Kanskje det kommer etterhvert.

Har de mye på Vita da? Er jo først og fremst ute etter barer.

Tidligere bruker sa for siden:

Men du har jo kjøpt Fedon-brødet Lita! :confused:
Tips: hvis du går LITT lengre enn Rema her, til Bunnpris, så har de "Lindberg-bar" :D

Amica sa for siden:

Har dem det der? Ja, får gå dit om jeg trenger det (men det tror jeg neppe :D) Var heelt sikker på at dem hadde det på Mega (som er enda lengre bort en Bunnpris :p), men neida. Bare greit, ville ikke hatt samvittighet til å kjøpe den :rolleyes:

Ja, det var på helsekosten. Tenkte på matvarebutikker LindaSD. Har dem Lindberg brødet ferdigbakt på Bunnpris og?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.