< Tilbake til oversikten

Flere som sliter etter vi stilte klokka?

marjusen sa for siden:

Jeg er så trøtt om dagen jeg nå. Og det begynte mandagen etter vi stilte klokka. Heelt i ørska på jobb. Hjelper ikke med kaffe engang.

Legger meg sånn i halv elleve tida på kvelden og står opp ti på 7 morran etter. Gjort det ganske lenge, så det er rutine. Sovner som en stein, men merker jeg sover litt dårlige siste 2 timene før jeg våkner. Drømmer mye rart. hehe

Flere som har det slik?

Ferskenbeinet sa for siden:

Forsov meg 1 time og 40 min idag... grrr

Kitsu sa for siden:

Eier ikke døgnrytme i utgangspunktet jeg, så å flytte tiden en time er no problemo. Verre er det når jeg plutselig våkner kl. 3 om natten og hodet mitt sier "MORGEN!". XP

monja sa for siden:

Jeg sliter med å sovne på kvelden, men ikke med å komme meg opp klokka 04.00. Jeg er heller ikke trøtt på jobb. Ungene, derimot, sliter en del.

mama67 sa for siden:

Jeg har vært helt vrak etter at vi stilte klokka. Begynner å komme meg nå, men måtte ha 10 timer på puta i natt for å føle at jeg var litt mer menneske igjen.

arnakristin sa for siden:

Uff, ja – tenk å få jetlag når man ikke engang har vært ute å reist! :p

Huldr sa for siden:

Jepp! Døgnvill ... :blinke:

Brimstone sa for siden:

Slik har jeg det hver gang klokka stilles. Tar meg ei god uke å bli normal igjen.
grue seg til søndag da klokka skal stilles her :(

Bøtt sa for siden:

Jepp har merka det jeg våkner kl06 om morgenen lysvåken når jeg egentlig ikke skal opp før 0715:rolleyes:

Men jeg sovner til slutt da ca rett før kl ringer:o

nellie sa for siden:

En ting er sikkert. De som fant på at man skulle stille klokka har ikke småbarn:o

Hennni sa for siden:

Og mine barn har ikke funnet ut at det er noe som heter klokke;)

Pøsh sa for siden:

Jeg har faktisk ikke merket noe på verken de voksne eller barna her i huset :smile:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.