< Tilbake til oversikten

Ketolyse er visst ikke noe for meg...

amidela sa for siden:

Startvekten min var 98,4, og laveste vekt har vært 94,2 under de tre månedene jeg har gått på ketolyse. Nå i dag var vekten 98,7. Gir helt opp jeg, har fulgt kuren til punkt og prikke, ikke skeia ut en eneste gang. Lager all mat fra bunnen av, og har god kontroll over det jeg får i meg. Tar vitaminene og har lest boka flere ganger. Er i aktivitet flere ganger i uka.
Jeg trives virkelig med kostholdet, og skulle ønske at dette fungerte.
Er litt lei meg nå, har ikke turt og veie meg de par siste ukene fordi jeg har vært redd for at jeg har lagt på meg, men ble ganske overrasket når jeg fant ut at jeg faktisk veier mer nå enn for tre måneder siden! Desverre så tror jeg at jeg gir opp ketolyse :(

Sbond sa for siden:

Forstår godt at du blir frustrert av situasjonen! Les litt om partystoppere på forumet her inne.

Et annet tips: Før inn det du spiser på diett.no, så kan du dobbeltsjekke at fordelingen er riktig, og hvor mange kalorier du får i deg. Kanskje får du i deg for mye/lite av noe?

Ju9ta sa for siden:

Er nok kanskje ikke den rette til å svare her, men jeg skjønner deg godt jeg..
Er på samme sted som deg desverre.
Har lenge prøvd å opprettholde humøret på at dette går bra, snart vil d snu..
Men vet ikke om jeg orker å gå slikt i enda 3 mnd lixom.. :(

Gåper du finner ut av d.
Lykke til uansett :)

Stressguri sa for siden:

drikker du nok vann?

Nerthus sa for siden:

Har du sjekket at du spiser med næringsfordelingen 5e% karbo, 20e% protein og 75e% fett? Hvor mange kalorier ligger du på i snitt hver dag?
Gi oss en dagsmeny eller to - så ser vi på det sammen eller hva?

Hvis du ikke allerede gjør det, bruk www.diett.no. Jeg mistenker mer at du spiser for lite enn for mye faktisk... jeg gikk ikke ned et gram de første 6 mnd på lavkarbo og spise enoooorme mengder mat og fett - men gikk ikke opp. Jeg har heller ikke gått ned siden oktober, men nå er jeg i gang med et prøveprosjekt på MASSE lavkarbomat - altså doble kaloriinntaket mitt... for noe må JEG også gjøre for å få i gang vektnedgang :)

Og tilslutt - er vekta di til å stole på? Har du målt deg - evt kjent på klærne at de har løsnet/strammet seg?

HelleV2 sa for siden:

Har det ganske som du og Jo9ta, er gået op 1,8 kg på 4 uger, på ketolysekur, så jeg ved hvordan du har det :klem:.
Måske vi skal forsøge at hjælpe og heppe på hinanden i forsøget ?? - jeg har stadig troen på det er den rigtige levevej - men gejsten er lidt væk :(.
[size=4][/size]
/Helle
[size=4][/size]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.