< Tilbake til oversikten

Safe Food - eller litt av hvert?

manne sa for siden:

Er dere flinke til å variere kosten eller passer dere på å spise ting dere VET dere kan spise og samtidig gå ned i vekt?

Skaldemann hadde vel perioder der han spiste det samme hver dag. Er det en tankegang flere følger eller liker dere best å spise variert?

Jeg har ingen problem med å spise det samme i lange perioder av gangen, men mannemannen blir lei av ting etter 2 ganger på rad - så her er det max hovedmåltid og rester dagen etter liksom før han er lei. :rolleyes:

Minni1 sa for siden:

Jeg må spise variert. Blir fort lei dersom jeg spiser det samme flere dager på rad og da begynner jeg fyse på mat jeg ikke skal ha.

manne sa for siden:

Mye av grunnen til at jeg gjerne spiser det samme hver dag i perioder er at jeg rett og slett FÅR DILLA. Da er det stort sett det eneste jeg har lyst på også.

Jeg kan spise det samme helt til jeg får en ny dille...og jeg har så langt ikke rukket å bli lei av en ting - enda jeg har spist det i flere uker i strekk. :cool:

Kitsu sa for siden:

Jeg spiser ofte det samme i perioder - til jeg finner noe annet jeg heller har lyst på. Er litt sånn at jeg får dilla jeg og. For tiden har jeg dilla på squash og cottage cheese i div. variasjoner (ikke sammen). XD

nellie sa for siden:

Går i det samma til frokost og lunch og varierer middagen:)

Jabba sa for siden:

Her også....

langaard sa for siden:

Hva har du dilla på nå for tida da:) Jeg har dilla på fisk og skalldyr:p

manne sa for siden:

Jeg har dilla på kylling i alle fasonger. :D

Til uken derimot skal vi ha fisk hver dag. Skal teste ut nye oppskrifter. :D

langaard sa for siden:

Lykke til! Det finnes utrolig mange nydelige varianter:)
Kanskje jeg skulle teste ut kyllingretter:p

Rin sa for siden:

Jeg spiser ofte det samme noen dager i strekk, fordi det passer meg best å lage feks en stor grateng/gryte/suppe - som varer ganske lenge, all den tid jeg er alene om å spise av den. :cool: Ellers er det jo mye egg og nakkekoteletter og spinat - men alle har vel favorittmat?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.