Skal på skitur med BARK i morra med mini.. Så innser jeg i dag at vi må jo ha med oss mat siden dette er rett etter jobb... Så da lurer jeg på om det er noen som har noen forslag til hva jeg kan mikse sammen i kveld å ta med??
Han vil jo ha pølser, og jeg har 3 kjøttpølser i frysen som han kan få, men det blir jo litt kjedelig uten brød..
Spiser han også lavkarbo? Ellers foreslår jeg kanskje lavkarbo-tortillasen jeg prøvde her om dagen til deg til å ha rundt pølsene :) De er kjempegode og du kan kryddersette de etter egen smak :)
Ellers kan man jo lage coleslaw og ha til? Jeg ble litt usikker på om du mente lavkarbomat eller ikke her... :)
ÅÅhh.. soya og gluten er på fy fy listen her i hus :( Hehe.. har enda ikke funnet en oppskrift på tortilla/lefser uten det :(
Han vil ikke ha coleslaw og sånt.. Vi spiser vel mer kjernesunn familie.. Eg kom nettopp på at eg har noen muffins i frysen.. men noe mat før det hadde jo vært noe :p hehe..
Ja, jeg er ikke sikker på om det blir noe bål.. Fikk så liten info.. står bare ta med mat og varm drikke.... Det ble avlyst pga dårlig vær i fjor, så det er første gang vi skal bli med på tur ;)
Tenker jeg tar med pølser til han, han spiser de uten noe på og.. så kan vi ha med oss muffins ;) Har noen omelett muffins i frysen som jeg kan hive i meg før vi reiser ;)
Ååhh.. Akkurat noe sånt trengte jeg ;) Takk ;) Bruker allergiker pølser fra Leiv vidar en gang i blant, han er jo så glad i pølser.. Nå kan vi spise de med brød og :P Hehe.. supert ;) Dette skal jeg lage senere denne uken ;)
Hva med noen ostechips i en boks. Spiser han grønnsaker? Kan jo lage oppkuttede grønnsaker og ha med i en boks. Cherrytomater? Litt dip til grønnsakene? Da har du jo nogo attåt pølsene? Ellers kan det jo være at minien synes det er greit å bare spise pølse? Må jo være lov for en gangs skyld når man er på tur og greier :D
Ja, han er kresen på grønt, men har med seg både agurk og gulrot på skolen nesten hver dag ;) Han skal få lov å kose seg litt på tur. Har bakt lavkarbo muffins som falt i smak.. kan ta det med til han, så kan jeg får jeg litt kos og ;) hehe..
Kyllingmuffins er kjempepopulært når vi skal på tur......
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.