< Tilbake til oversikten

Hvis

Sjokoholiker sa for siden:

ketolysemix mel og frø o.l. er partystopper for meg, og jeg spiser en liten skive av det en dag, hvor mange dager kan jeg ødelegge for da? ei heil uke? eller er det veldig forskjellig?:)

aktivjente sa for siden:

Det er mest sannsynlig helt individuelt.
Jeg er tilbake i ketose dagen etter (eller etter treninga, dersom det skjer samme dag), men det har sine ulemper... mye lettere å falle for fristelsen når det ikke svir mer enn som så :)

Har sett andre skrive om at de trenger en - to dager, men ingen som har følt at det tok ei hel uke..

jeg tenkte mer på sånt ketolysemix mel og mandelmel o.l. til å lage lavkarbobrød :)

Kitt sa for siden:

Tenker at du ødelegger litt den dagen, men ikke noe mer om det bare er snakk om noe du antar er partystoppere!:)

takk for svar!
er egentlig usikker på om det er partystoppere, første to tre ukene på ketolyse spiste jeg endel micro linfrøbrød og gikk ned 5 kg vann, og så stoppet det opp noen uker også no går jeg jevnt ned 0.5 kg i uka, da helt uten brøderstatning. men har også kutta helt ut tyggis, så vet ikke helt hva som stoppet vekten de ukene.

Kitt sa for siden:

Naturlige svingninger, tipper jeg!
5 kg på noen uker er nok til at kroppen trenger en liten tenkepause før den tar fatt igjen!
0.5- 1.0kg pr uke er anbefalt vektnedgang for at hode, kropp og hud skal holde følge! ;)

takk for svar igjen:)
er vel egentlig bare å prøve seg frem og se hva som skjer:)

Pruttilutt sa for siden:

Kan sende deg oppskrift på et brød som inneholder hverken eller :) Sender den på melding, jeg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.