< Tilbake til oversikten

Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?

Kira71 sa for siden:

... når du er i et besøk, er kjempesulten, og ikke har mat med deg, og du IKKE vil skeie ut med karber?

Andre enn meg som har plukket kjøttdeigsmuler fra mellom lasagneplate-lagene? Eller plukket de få lovlige grønsakene som finnes i en pastasalat? Regner med de fleste har spist kun pålegget på snitter og kastet diskret brødet... En gang vi fikk risgrøt var jeg så sulten at jeg vurderte å spise smør med kanel, men lot heldigvis vær...:D Kom igjen! Noen morsomme andre eksempler?:p

Supah sa for siden:

Vel, jeg fikk tilbud om en drops. Der og da glemte jeg meg og tok imot den. Vi var på kunstmuseum og stod å hørte på guiden forklare om et bilde. Jeg fikk panikk, og prøvde så diskré som mulig å ta dropsen ut av munnen. Følte meg altså så dum, men fikk det til. Så kom problemet, hva skulle jeg gjøre med den. Den havnet i jakkelommen, og ble klistret godt fast i telefonen. Haha. Det var veldig morsomt i etterkant. :D

Nerthus sa for siden:

Vet ikke om det er desperat - men når vi har lunsj på jobben og kantinedama har glemt at jeg ikke spiser brød ( vi har MANGE valg når vi bestiller mat...) så spiser jeg kun pålegget med lavkarbobrød jeg selv har hatt med under ;) Orker ikke skjule det, alle vet jo om det... :)

For ikke å snakke om de kjedelige valgene jeg har måttet tatt når jeg og sambon har vært på laaaang kjøretur med overnatting og vi stopper på en lokal kafe... grøss - men jeg spiste bare lavkarbo - hele veien heim! ;)

blucher sa for siden:

Har definitivt kastet unna mye brød på snitter, ja! Litt verre er det å plukke ut pålegget fra en hel baguett, men det må også til.
Har spist tomatsuppe og latt alle makaronibitene ligge igjen. Det var også pannekaker med bacon til samme måltid, så jeg tok et par gode spiseskjeer bacon for seg selv til slutt - og ble sett litt rart på da ;)
Har heldigvis ikke fått servert lasagne eller lapskaus ennå, kan kjenne på at det blir en nøtt... Og så er man innimellom 'ikke sulten akkurat nå'!

dumidalia sa for siden:

Jeg var på besøk hos noen jeg ikke kjenner så godt, og jeg var så sulten at jeg knabbet to skiver kokt skinke fra kjøleskapet :p

nellie sa for siden:

Skrapet fyllet av en hel grandiosa:o

Maylinn26 sa for siden:

Hahaha! Jeg hadde reagert HELT likt!

loone sa for siden:

Jeg fikk besøk av noen venner for første gang. Ganske tidlig i vennskapet og vi hadde ikke tatt "karbo-praten" ennå. Ikke var jeg klar for å dra den akkurat da heller.

Så ba de vente 2 sekunder i gangen til jeg bare hadde fått satt bort "overraskelsen" på kjøkkenet. Løp inn og hadde jo ikke noe lett tilgjengelig mat.. Endte med å holde meg for nesa og ta noen gode slurker rapsolje, namnam...

De ble ganske skuffet da jeg ikke hadde noen overraskelse.. Har blitt mobba mye for hele den seansen der i ettertid. Fikk blant annet en overraskelsesgave på gamlejobben - rapsolje - med et søtt lite kort hvor det sto: "nå har du mat i fall du må jobbe overtid" :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.