< Tilbake til oversikten

Blender/hurtigmixwe

Nooria sa for siden:

Blenderen (sånn til f.eks å lage smoothie i) min har takket for seg, og jeg har tenkt meg på Elkjøp for å skaffe en ny. Noen som vil anbefale en? Den bør være skikkelig kraftig.... slik at den tåler frosne bær og helst nøtter også.

LilNoor sa for siden:

Jeg har ikke en blender, men en sånn stavmikser fra Braun, med masse finurlig tilbehør. Blant annet en blender aktigt noe. Den knuser jeg fint nøtter og frossne bær med krem i. Den har også en isknuser, som er kjempefint om sommeren! :D Den var ca. 900kr for 2 år siden. Ikke sikker på hvor dyr den er i dag. Jeg syntes ihvertfall den er kjempe god, og den tar forholdsvis lite plass.

mofe sa for siden:

pleier å stå på esken om den tåler å knuse is. eller spør i butikken.

Summer sa for siden:

Jeg har best erfaring med kjøkkenmaskinen og stavmikser jeg... :)

Nille sa for siden:

Jeg har slik en som LilNoor har. Den er kjempegrei. Den lille blandedingsen passer akkurat til en smoothie. Jeg bruker den også til en porsjon blomkålstappe (eller brokkolistappe). Har jeg fler som skal ha bruker jeg den store. Har knust is - det funka flott. Har brukt vispen, litt tungvint, liker bedre den gamle mix'ern til krem & sånn. Selve stavmixen bruker jeg til protein shaken min. Den lille blanderen står alltid på benken, stavmixen henger på veggen.

Den er i bruk hver dag. Kjøpte den på tilbud på ElKjøp (den var feilpriset !! :p ) til 598 kr !

Marianne sa for siden:

Jeg har en enkel stavmikser uten tilbehør fra Braun (tror jeg). Den klarer både frosne bær og nøtter - og den kostet bare 99 eller 199 kroner (husker ikke).

Den funker bra selv om den er billig, og jeg bruker den 1-2 ganger om dagen, både til eggebærsmoothie og pannekakerøre.
[color=teal][/color]
Er viktig at den er grei å vaske opp, synes jeg.

Snøhvit sa for siden:

Jeg har Kenwood(New York Smothie) med tappekran.den knuser is og nøtter.
Den er veldig kraftig,kostet 499,- på Elkjøp for ett år siden.er veldig fornøyd med den....
Klem:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.