Etter å ha vært i ketose siden november og gått ned 16 kg har vekta nå stått stille...eller...vektnedgangen går svææææært sakte. Vet dette er helt normalt og jeg er sååååå fornøyd med kostholdsendringen min at jeg aldri vil tenke på å endre tilbake til "vanlig" kosthold igjen! :) Har imidlertid hørt noen mene at det kan lønne seg å øke litt med karboer en periode for så å kutte de ut igjen? Noen som har gode råd? Problemet er bare at jeg vet ikke hva jeg skulle spist da, for jeg har ikke lyst på noe med karboer i lenger............Savner faktisk INGENTING!!!:D:D:D:D
Hmmmm....da vil jeg måtte spise mer enn det jeg gjør nå sånn generellt...og siden jeg allerede stort sett alltid er mett så......Men jo... kunne nok spist mer av de matvarene det er mer "lovlig" karbo i og mindre av annet......MEN... har noen erfaringer med at det hjelper??:confused:
Har samme "problem". Syns det er mye lettere å holde seg på rundt 15 (el mindre) karbs pr dag, enn å øke til 20-25 el mer.
Er mett dagen lang, og spiser salat/grønnsaker til lunsj og middag, til det tyter ut øra, og sliter virkelig med å få i meg over 20 karbs bare fra grønnsaker. Spiser gjerne en hel blomkål til middag, samt en stor porsjon blandet salat til lunsj. Har tatt en neve nøtter iblant, for å øke karboinntaket. Men nå skal jeg prøve å holde meg unna det også, siden jeg syns det går litt trått med vektnedgangen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.